2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Van ügyfél jelszavam, de elfelejtettem azt, mi a teendőm?

Új jelszó megadására személyesen van lehetősége. Ehhez kérjük, keresse fel Telekom üzleteink valamelyikét, ahol a megfelelő dokumentumokkal való azonosítás után új jelszót adhat meg.

A gyors ügyintézéshez javasoljuk, hogy foglaljon időpontot honlapunkon az Önhöz legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Utoljára frissítve: 2023. január 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!