2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Van ügyfél jelszavam, de elfelejtettem azt, mi a teendőm?

Új jelszó megadására személyesen van lehetősége. Ehhez kérjük, keresse fel Telekom üzleteink valamelyikét, ahol a megfelelő dokumentumokkal való azonosítás után új jelszót adhat meg.

A gyors ügyintézéshez javasoljuk, hogy foglaljon időpontot honlapunkon az Önhöz legközelebb eső üzletünkbe, így minimálisra csökken a várakozási idő.

Utoljára frissítve: 2022. június 10.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!