GYAKORI KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?

  • Ezt a levelet akkor küldjük ki, amikor az e-mail cím tulajdonosa a Telekom munkatársai vagy a szervezet adminisztrátora által hozzáférést kap a Telekom üzleti online ügyfélszolgálatához.
  • A levélben található hivatkozásra kattintva Telekom fiók regisztráció indul a címzett e-mail címével.
  • A regisztrációt követően az üzleti előfizetések, szolgáltatások az e-mail címmel és a regisztráció során a felhasználó által választott jelszóval bejelentkezve válnak elérhetővé a Telekom fiókban.

Utoljára frissítve: 2019. június 12.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!