GYAKORI KÉRDÉSEK

Csak a saját előfizetéseimet adhatom hozzá a Telekom fiókhoz?

Nem. Bárkinek az előfizetését (pl. családtagodét) felveheted a fiókba, de ehhez ismerned kell az előfizetéshez tartozó azonosítót* és a kiküldött egyszer használatos jelszót:

  • Jelentkezz be oldalunkra a Telekom fiók azonosítóddal (ha már korábban létrehoztad, a mobiltelefonszámoddal, a Facebook fiókoddal vagy az e-mail címeddel),
  • majd az "Áttekintés" oldalon, az "Előfizetésem" felirat alatt kattints az "Előfizetés hozzáadása" linkre,
  • a "Telekom fiók beállítások" oldal alján, kattints az "Hozzáadás" gombra,
  • add meg a kért adatokat, majd nyomd meg az "Előfizetés hozzáadása" gombot.

*Havi díjas és Domino mobil előfizetés esetén a mobiltelefonszámot, otthoni előfizetés esetén az MT-ügyfélazonosítót.

Utoljára frissítve: 2023. március 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!