A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
Nem. Telekom fiókot csak a telekom.hu-n vagy a Telekom alkalmazáson keresztül lehet létrehozni, egyszerű Facebook bejelentkezéssel. Ebben az esetben más teendőd nincs, a Telekom fiókot teljes értékűen használhatod.
Fontos információ, hogy ha Facebook fiókkal történik a Telekom fiók regisztráció, sem a személyes, sem az előfizetői adataid nem kerülnek át a Facebookhoz. A Telekom fiók ezen lehetősége csupán a belépést teszi egyszerűbbé.
Emellett, valamennyi hagyományos, korábbi bejelentkezési mód ugyanúgy elérhető marad (a BELÉPÉS feliratra kattintva), kiegészítve a Telekom fiókkal való belépési lehetőséggel.
Az online ügyfélszolgálatra beléphetsz (Belépési azonosító és Jelszó mezők):
- MT azonosítóval, és a kiküldött egyszer használatos jelszóval vagy az előfizető személyes adataival (otthoni szolgáltatások),
- mobil hívószámmal, és a kiküldött egyszer használatos jelszóval (mobil szolgáltatások),
-
mobilinternet előfizetést használva automatikus bejelentkezéssel,
- regisztrált e-mail címmel, és az ahhoz választott, minimum 8 karakterből álló jelszóval,
- Facebook fiókkal,
- üzleti előfizetéseknél: mobil hívószámmal, jelszóval, vagy ügyintéző@cégnév és jelszó párossal.
A belépést elindíthatod:
-
honlapunk jobb felső sarkában a BELÉPÉS feliratra kattintva,
- erre a linkre kattintva,
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással, melynek letöltése után a mobil eszközödről már bárhonnan, bármikor elérheted a előfizetéseid.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
A "Belépési azonosító" és a "Jelszó" mezőkbe a fenti azonosítók és az azonosítóhoz tartozó jelszavak bármelyike beírható.
Internet szolgáltatásunk, és telekommunikációs eszközeink biztonságos használatáról ide kattintva tudhatsz meg többet.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!