Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom - otthoni és mobil (havi díjas és Domino is) - előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhető.
A fiókkal lehetőség nyílik a családtagok és/vagy a vállalkozás előfizetéseinek együttes kezelésére is.
-
Miután, mobiltelefonszámoddal, Facebook fiókkal vagy e-mail címmel létrehoztad és bejelentkeztél a Telekom fiókba, az Előfizetéseim/Előfizetéseim listája menüpontban az "Előfizetés hozzáadása" linkre kattintva kapcsolhatsz előfizetéseket a fiókhoz.
- A későbbiekben bejelentkezés után az "Előfizetéseim" oldalon valamennyi Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetés megjelenik.
- A hozzáadott előfizetésekkel kapcsolatos ügyintézést az előfizetések melletti "Ügyintézés" gomb megnyomásával kezdeményezheted.
A Telekom fiók felhasználási feltételeit ezen az oldalon olvashatod el.
Ráadásul a Telekom alkalmazással már bárhonnan, bármikor elérheted a Telekom fiókodhoz rendelt összes előfizetésed.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!