2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!
2023. március 1-től inflációkövető díjkorrekciót hajtunk végre. Tudj meg többet a részletekről!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?

Az online ügyfélszolgálaton:

  • Jelentkezz be a Telekom fiókoddal, majd válaszd a "Beállítások"  menüpontban a "Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetések" pontot. Itt megjelenik a Telekom fiókodhoz kapcsolt összes előfizetés.
  • Az adott előfizetés alatt kattints a „Leválasztom” linkre, majd a felugró ablakban a "Leválasztom az előfizetést" gomb megnyomásával választhatod le az adott előfizetést a Telekom fiókodról.

A Telekom alkalmazásban:

  • a "Beállítások"/"Előfizetések" menüpontban a "Kuka" ikon megérintésével, majd a szándékod megerősítésével.

Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:

- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy

- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).


Utoljára frissítve: 2023. január 26.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!