Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Az online ügyfélszolgálaton:
- Jelentkezz be a Telekom fiókoddal, majd válaszd a "Beállítások" menüpontban a "Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetések" pontot. Itt megjelenik a Telekom fiókodhoz kapcsolt összes előfizetés.
-
Az adott előfizetés alatt kattints a „Leválasztom” linkre, majd a felugró ablakban a "Leválasztom az előfizetést" gomb megnyomásával választhatod le az adott előfizetést a Telekom fiókodról.
A Telekom alkalmazásban:
-
a "Beállítások"/"Előfizetések" menüpontban a "Kuka" ikon megérintésével, majd a szándékod megerősítésével.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és intézd ügyeidet bárhol, bármikor:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!