Hogyan intézhetem ügyeimet gyorsan és díjmentesen a Telekom ügyfélszolgálatán?
Szolgáltatásaidat könnyen, gyorsan, akár néhány gombnyomással módosíthatod a nap bármely szakában, otthonodból vagy út közben mobil eszközödön, kényelmesen és ügyintézési díj nélkül.
Nincs más teendőd, csak válaszd Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkat a nap 24 órájában!
Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
- Mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazással, melyet iOS vagy Android operációs rendszerű okostelefonodra tölthetsz le,
- Számítógépedről a telekom.hu "Belépés" menüpontjából érheted el az önkiszolgáló ügyfélszolgálatot, a jelszavas belépés után,
-
Telefonon, a belföldi hálózatokból elérhető, és ingyenesen hívható 1414-es ügyfélszolgálati számon, az automata önkiszolgáló ügyfélszolgálatot (Hogyan kommunikáljak Vandával?) választva,
-
SMS-ben a 1414-re küldött díjmentes szöveges üzenetben,
- USSD kódokkal mobiltelefonon a *111# és a hívásindító gomb megnyomását követően.
Akár havonta testre szabhatod Telekom előfizetésed ügyintéző bevonása nélkül:
- amennyiben új jelszót szeretnél beállítani (Telekom mobil és otthoni szolgáltatások előfizetői jelszó),
- vagy pl. az internet forgalmadra vagy kíváncsi,
ezeket mind díjmentesen (vagy kedvezőbb díjazással) teheted meg Önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon.
Számláidat is egyszerűen befizetheted bankkártyás fizetéssel:
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
-
okostelefonról, táblagépről pedig a Telekom alkalmazással.
Töltsd le a Telekom alkalmazást:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat – az SMS felület kivételével – másik telefonszám szolgáltatásainak módosítására is használhatod.
Az interneten egyes szolgáltatások módosításának feltétele, hogy a hívószámhoz tartozó SIM-kártya a Te birtokodban legyen, így ennek ellenőrzésére egy egyszer használatos jelszót küldünk ki a hívószámra, melyet az önkiszolgáló felületen megadva módosíthatod a választott szolgáltatást.
Szolgáltatásrendelés jelszó-védelemmel esetén:
Mobil havi díjas előfizetőként lehetőséged van a jelszóvédelem szolgáltatás bekapcsolására, melyet követően szolgáltatásaidat kizárólag az 5 jegyű előfizetői jelszó megadásával tudod módosítani. Ez esetben telefonon az Önkiszolgáló ügyfélszolgálatra való belépéskor, SMS-ben pedig a kiválasztott szolgáltatás/szolgáltatások módosításakor szükséges a jelszót megadni, a megfelelő kód megadása után (szóközzel elválasztva).
Felhívjuk figyelmedet, hogy az alábbi szolgáltatások ki - , és bekapcsolásakor , illetve díjcsomag módosításakor mindenképpen meg kell adnod előfizetői jelszavadat, a jelszóvédelem szolgáltatás beállításától függetlenül:
- Titkos szám,
- Hívószám kijelzés,
- Hívószámküldés tiltása,
- Hívásletiltás,
- Részletes számla szolgáltatás.
Az Általános szerződési feltételek megfelelő mellékleteiben szereplő ügyintézési eseménydíjak alapján tájékozódhatsz arról, hogy mennyivel többet spórolhatsz, ha internetes , vagy egyéb Önkiszolgáló ügyfélszolgálatainkat választod.
Az önkiszolgáló felületeken díjmentesen módosítható szolgáltatások körét folyamatosan bővítjük!
Felhívjuk figyelmed, hogy az online ügyfélszolgálatra történő belépéshez Telekom mobil ügyintézés esetén szükséged lesz a mobil telefonszámodra (301234567 formátumban), valamint a kiküldött egyszer használatos jelszóra. Mobilinternet előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.
Telekom otthoni szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézés esetében pedig a 9 jegyű MT ügyfél- azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy a személyes adataidra.
Bejelentkezhetsz még e-mail címeddel vagy Facebook profiloddal, de ebben az esetben csak akkor jelennek meg az előfizetése(i)d, ha azt, vagy azokat hozzá adod a Telekom fiókodhoz.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!