Igénybe vehetem úgy a Magenta 1 kedvezménycsomagot, hogy az abba bevont valamely szolgáltatás nem az én előfizetésemben van?
A Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevételéhez az otthoni és a mobil oldali szolgáltatásoknak azonos előfizető előfizetésében kell lenniük.
Amennyiben valamelyik szolgáltatásnak más – pl. családtag – az előfizetője, úgy az nem, vagy csak az adott előfizetés átírása után vonható be a Magenta 1 kedvezménycsomagba. Megoldásként javasoljuk, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomag igénybevétele érdekében igényeljétek meg az otthoni vagy a mobil előfizetés szerződés átírását.
Ha az átírandó előfizetéshez határozott tartamú szerződés kapcsolódik, a szerződésmódosítás/átírás feltételeiről ide kattintva tájékozódhatsz:
- mobil előfizető adatok módosítása,
- otthoni előfizetés átírása.
Fontos információ, hogy a Magenta 1 kedvezménycsomagba bevont otthoni szolgáltatásoknak egy folyószámlán kell lenniük (azaz egy számlán szerepeljenek), és ugyanígy a mobil szolgáltatásoknak is egy folyószámlán kell szerepelniük. Az előfizetések közötti címazonosság nem kötelező.
A pontos igénybevételi feltételekről a kapcsolódó kérdésekben, illetve ide kattintva tájékozódhatsz.
Töltsd le a Telekom alkalmazást és fizesd számláidat egy kattintással:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!