Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?

Ha egy újabb otthoni, illetve mobil előfizetést szeretnél hozzáadni a meglévő Telekom fiókodhoz, akkor a Telekom fiókba való belépést követően szükséged lesz:

  • otthoni előfizetés esetén: MT azonosítóra, és a kiküldött egyszer használatos jelszóra vagy az előfizető személyes adataira,
  • mobil előfizetés (havi díjas és Domino) esetén: a mobil telefonszámra - körzetszámmal együtt - és kiküldött egyszer használatos jelszóra,
  • mobilinternet (havi díjas és Domino) előfizetést használva automatikusan bejelentkezel oldalunkra.

Egy előfizetést több Telekom fiókhoz is hozzá tudsz rendelni.

Ha már sikeresen csatoltad mobil, otthoni vagy üzleti előfizetésedet a Telekom fiókodba, de elfelejtetted, milyen jelszót adtál meg, akkor így igényelhetsz újat:

  • e-mail címmel vagy telefonszámmal létrehozott Telekom fiók esetén ezen az oldalon,
  • Facebook fiókkal regisztrált Telekom fiók esetén Facebook jelszó szükséges, melyet a Facebook nyitóoldalán kérhetsz.

Utoljára frissítve: 2022. november 29.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!