Milyen esemény hatására szűnik meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
A Magenta 1 Business kedvezménycsomag akkor szűnik meg, ha:
- a kedvezménycsomag valamelyik kötelező szolgáltatáseleme (üzleti mobil és üzleti vezetékes internet vagy üzleti vezetékes telefon vagy üzleti vezetékes integrált vagy üzleti Nyilvános TV előfizetés) lemondásra kerül, így a Magenta 1 Business kedvezménycsomag kötelező elemeire vonatkozó feltétel nem teljesül, és a vállalkozásnak nincs olyan további, Telekom által biztosított üzleti telekommunikációs szolgáltatása, mely a kedvezménycsomagba bevonható lenne;
- a kedvezménycsomagba bevont valamely előfizetés esetében olyan irányú díjcsomagváltás történik, melyet követően az új díjcsomag már nem lehet a Magenta 1 Business kedvezménycsomag része, erre a csomagra a továbbiakban a Magenta 1 Business kedvezmény megszűnik. Ha a Magenta 1 Business kedvezménycsomag kötelező elemei a módosítás okán a továbbiakban nem teljesülnek, a kedvezménycsomag megszűnik.
- a kedvezménycsomag igénybevételének érdekében igényelt üzleti vezetékes szolgáltatás műszaki ok miatt nem létesíthető, és a meglévő szolgáltatással a kedvezmény igénybevételi feltételei nem teljesülnek;
- a kedvezménycsomag részét képező üzleti vezetékes vagy mobil szolgáltatások átírása esetén. Ekkor azonban a kedvezmény újra aktiválható, ha az átírást követően az új előfizető a Magenta 1 Business igénybevételi feltételeknek megfelel.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!