Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
1. E-mail címmel vagy Facebook profillal
- E-mail címével és a hozzá tartozó, minimum 8 számjegyű Telekom fiók jelszóval
- vagy Facebook felhasználónevével és jelszóval.
Figyelem! Ebben az esetben a Telekom fiókban csak akkor jelennek meg az előfizetései és számlái, ha már hozzárendelte azokat a fiókjához. Az előfizetései hozzáadásához a lentiekben részletezettek lehetnek a segítségére.
2. Vagy az előfizetéséhez tartozó jelszavas belépéssel:
Mobil-előfizetés esetén (a "Belépési azonosító",az érintett hívószám 301234567 formátumban):
- ha készülékén mobilinternet szolgáltatásunkat használja, automatikusan be tud jelentkezni online ügyfélszolgálatunkra.
- ha készülékén nem mobilinternet szolgáltatásunkat használja, akkor arra a hívószámra küldünk ki egy egyszer használatos jelszót, amivel beszeretne lépni az online ügyfélszolgálatra.
Ha a mobilszerződésén aktív a "Szolgáltatás rendelése jelszóvédelemmel" szolgáltatás és nincs beállítva biztonsági e-mail cím, javasoljuk, hívja a 1400 telefonszámunkat, ahol kérheti a"Szolgáltatás rendelése jelszóvédelemmel" kikapcsolását és/vagy biztonsági e-mail cím beállítását.
Otthoni előfizetés esetén (a "Belépési azonosító",az érintett előfizetés MT-azonosítója 123456789 formátumban):
- ha korábban adott meg kapcsolattartó elérhetőséget, akkor arra a mobil hívószámra vagy e-mail címre küldünk ki egy egyszer használatos jelszót
- ha nem adott meg kapcsolattartó elérhetőséget, az otthoni előfizetésével a személyes adatai megadás után is beléphet (az előfizető neve,anyja neve, születési hely, születési idő). Ha a személyes adatai megadása után nem tud belépni, javasoljuk, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és ellenőrizze adataidat.
Üzleti előfizetés esetén:
- üzleti felhasználónévvel (pl. felhasznalonev@cegnev) és jelszóval,
- vagy tizenegy jegyű telefonszámmal megadott üzleti felhasználónévvel (pl. 36301234567@cégnév) és jelszóval,
- vagy telefonszámmal és a mobil-előfizetéseknél részletezett egyszer használatos jelszóval.
Hol találja az azonosítót és felhasználónevet?
- A telefonszámot és az MT ügyfél-azonosítót a szerződésen illetve a számlán is megtalálhatja.
- Az üzleti felhasználónevet minden esetben az üzleti előfizetés adminisztrátora adta meg.
További segítség:
Amennyiben ennek ellenére sem tud belépni az online önkiszolgálóba, keresse ügyfélszolgálatunkat, illetve e-mailben is állunk rendelkezésére.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!