Hogyan tudom ellenőrizni, hogy az új helyen elérhető-e a Telekom szolgáltatása?
A címeden elérhető szolgáltatásokról ide kattintva kaphatsz információt, az otthoni telepítési címed megadását követően.
A költözéssel kapcsolatos egyéb tudnivalókról ezen az oldalunkon tájékozódhatsz.
A cím megadása után megjelenő információ azonban tájékoztató jellegű. A szolgáltatások tényleges létesíthetőségéről a 1414 telefonszámunkon, üzleteikben, e-mailben vagy chaten kérhetsz pontos információt. Lehetőség szerint gondoskodj arról, hogy az új címedet minél pontosabban (irányítószám, településnév, utca név, házszám, emelet, ajtó, bizonyos esetekben házbetű, lépcsőház meghatározásával) add meg munkatársainknak.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!