Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Mit tegyek, ha elromlott az eSIM-mes készülékem? Hogyan akadályozhatom meg, hogy a szervizben hívásokat, vagy adatforgalmat kezdeményezzenek a készülékemről?

Mielőtt szervizbe adja a készülékét, kérjük, aktiválja át az előfizetését egy másik eSIM-képes készülékbe. Ebben az esetben SIM cserét szükséges kérnie az a díjmentesen hívható 1400 telefonszámunkon vagy üzleteikben.

Amennyiben a cserekészüléke nem eSIM-es, hagyományos SIM kártyát szükséges igényelnie. Az új SIM aktiválása után a régi SIM kártya már nem lesz használható.

Utoljára frissítve: 2022. november 7.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!