Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?
Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékén hibaüzenet jelenik meg.
Az aktiváláshoz internetkapcsolatra (pl. Wi-Fi) van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizze, hogy az internet be van-e kapcsolva a készülékén.
Ha internet hozzáférés nélkül próbálta az aktiválást, kapcsolja be az internetet a készülékén és próbálja meg újra az aktiválást.
Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor a díjmentesen hívható 1400 telefonszámukon is állunk rendelkezésére.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!