2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékén hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz internetkapcsolatra (pl. Wi-Fi) van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizze, hogy az internet be van-e kapcsolva a készülékén.
Ha internet hozzáférés nélkül próbálta az aktiválást, kapcsolja be az internetet a készülékén és próbálja meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor a díjmentesen hívható 1400 telefonszámukon is állunk rendelkezésére.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Utoljára frissítve: 2022. július 15.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!