Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült letölteni az eSIM profilt, megpróbálhatom újra?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékén hibaüzenet jelenik meg.

Az aktiváláshoz internetkapcsolatra (pl. Wi-Fi) van szükség. Kérjük, aktiválás előtt ellenőrizze, hogy az internet be van-e kapcsolva a készülékén.
Ha internet hozzáférés nélkül próbálta az aktiválást, kapcsolja be az internetet a készülékén és próbálja meg újra az aktiválást.

Amennyiben a készülék így is hibát jelez, akkor a díjmentesen hívható 1400 telefonszámukon is állunk rendelkezésére.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!