2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült az aktiválás, mit tegyek?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékén hibaüzenet jelenik meg.
Az aktiváláshoz internet kapcsolatra (Pl. Wi-Fi) van szükség. Kérjük az aktiválás előtt ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva az internet.
Amennyiben internet kapcsolat nélkül próbálta az aktiválást, akkor kapcsolja be az internetet és próbálja meg újra.
Ha a fentiek ellenére továbbra is hibát jelez a készülék, kérjük, hívja a 1400 telefonszámunkat.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!