Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Nem sikerült az aktiválás, mit tegyek?

Ha nem sikerült az eSIM profilt aktiválni, akkor a készülékén hibaüzenet jelenik meg.
Az aktiváláshoz internet kapcsolatra (Pl. Wi-Fi) van szükség. Kérjük az aktiválás előtt ellenőrizze, hogy be van-e kapcsolva az internet.
Amennyiben internet kapcsolat nélkül próbálta az aktiválást, akkor kapcsolja be az internetet és próbálja meg újra.
Ha a fentiek ellenére továbbra is hibát jelez a készülék, kérjük, hívja a 1400 telefonszámunkat.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Telekom csak az általa forgalmazott eSIM-képes készülékek esetén garantálja az eSIM-profil megfelelő működését.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 20.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!