2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hová fordulhatok a 4G Hanggal kapcsolatos észrevételeimmel, panaszaimmal?

Mielőtt észrevételét jelezné felénk, kérjük, ellenőrizze, hogy 4G Hang képes készülékkel rendelkezik-e.
Amennyiben megfelelő készülék mellett is fennáll a probléma, a kivizsgálás érdekében forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, legegyszerűbben online, ide kattintva.

A levél elküldése során kérjük, válassza a "Műszaki, Hálózati-Lefedettségi Hiba/Műszaki hibabejelentés -Hálózat, lefedettség" kategóriákat.

Utoljára frissítve: 2022. április 28.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!