Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Az én esetemben miért nem érhető el a 4G Hang szolgáltatás?

Ahhoz, hogy előfizetőink igénybe vehessék a 4G Hang szolgáltatást, az alábbi feltételeknek kell teljesülniük:

  • 4G Hang-képes készülék: A Telekommal együttműködve egyre több készülékgyártó teszi elérhetővé a 4G Hangot. A Telekomnál korábban vásárolt készülékeknél a VoLTE funkció agyártó által felajánlott szoftverfrissítés során válik elérhetővé. A Telekomnál jelenleg támogatott 4G Hang képes készülékeket itt tekintheti meg.
  • A szolgáltatás aktiválása: A funkciót a Telekom fokozatosan aktiválja ügyfelei részére. A funkció aktiválását továbbá személyesen Telekom üzletben vagy telefonos ügyfélszolgálaton is kezdeményezheti az előfizető.
  • A funkció engedélyezése a készülékben: A 4G Hang használatához, a készülékbeállítások menüben a VoLTE kapcsolónak engedélyezett állapotban kell lenni. (A gyártó szoftver update során a kapcsolót alaphelyzetben engedélyezett állapotra állította.)

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!