Kérhetek-e áthelyezést vagy átírást, ha díjtartozásom van?
Nem, ilyen esetben javasoljuk, hogy még az igényed bejelentése előtt gondoskodj a lejárt számláid kiegyenlítéséről.
Számláidat - a leggyorsabban - az alábbi módokon egyenlítheted ki:
- bankkártyás fizetéssel
- mobilodról, tabletedről a Telekom alkalmazásban,
- számítógépedről az online ügyfélszolgálatunkon,
- banki átutalással.
A Telekom fiókodba csatolt előfizetések számláit kifizetheted akár egyetlen tranzakcióval, de természetesen arra is van lehetőséged, hogy külön-külön befizetést indíts.
Töltsd le a Telekom alkalmazást:
- az App Store-ból (iPhone-ra és iPad-re) vagy
- a Google Play-ből (androidos telefonra és tabletre).
Banki utalás esetén az összeg mielőbbi könyvelése érdekében, kérjük, hogy a közlemény rovatban csak a pontos havi számlaszámot tüntesd fel, így az átutalás automatikusan és gyorsan térülhet.
Annak érdekében, hogy az átírást követően, a lakcímed változásától függetlenül is mindig időben értesülhess számláidról, javasoljuk, hogy vedd igénybe Elektronikus számla szolgáltatásunkat, melyre regisztrálhatsz:
-
weboldalunkon, az online ügyfélszolgálat "Számlák" menüpontjában,
- vagy a Telekom alkalmazásban, a "Pénzügyek" menüpontban.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!