Mit tegyek, ha a "Watch" applikáción belül nem aktív a "Mobilhálózat beállítása", avagy a "Get Cellular Data" menüpont?
Ahhoz, hogy a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menüpont aktív legyen a "Watch" applikációban az iPhone készüléknek újra be kell jelentkeznie a Magyar Telekom hálózatába.
Ezt úgy tudod elérni, ha a készülékedet újraindítod/ki-be kapcsolod.
Amennyiben ezután sem válik aktívvá a menüpont ellenőrizd, hogy megfelelő előfizetéssel rendelkezel-e.
Az Apple Watch mobilhálózati beállítását kizárólag Telekom havi díjas előfizetés esetén tudod elvégezni.
További információért és az esetleges hibák javításáért hívd a 1400-ás telefonos ügyfélszolgálatunkat.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!