Az Apple Watch mobilhálózat beállítása után nem kapcsolódik órám a mobilhálózatra. Mit tegyek?
A mobilkapcsolat sikeres aktiválását követően indítsd újra Apple Watch órád, aminek köszönhetően újra bejelentkezik a készülék a hálózatra.
Amennyiben ez nem oldja meg a kapcsolódás problémáját ellenőrizd az alábbiakat:
- a Telekom hálózatán belül tartózkodsz-e és van hálózati lefedettség?
- iPhone készüléked és órád párosítva vannak-e?
- iPhone készülékeden látható a "Watch" alkalmazáson belül a "Mobilhálózat beállítása" vagy a "Get Cellular Data" menüpontban az aktív-e MultiSIM szolgáltatásod?
-
iPhone készülékedből nem lett eltávolítva az előfizetésedhez tartozó fő SIM kártya?
Ha az ellenőrzés után is fennáll a probléma, javasoljuk, hogy először töröld telefonodon a "Watch" alkalmazásból az órádhoz beállított előfizetést, majd állítsd be újra a mobilkapcsolatot.
Abban az esetben, ha a problémát a fent leírtak alapján sem sikerült megoldanod, kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat a 1400-ás telefonszámon.
Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:
Köszönjük a visszajelzésed!