Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzleti ügyfélként hogyan tudom a céges mobil előfizetések vásárlásait engedélyezni vagy korlátozni?

Az üzleti mobil hívószámokkal belépve elsősorban az adott hívószámhoz kapcsolódó funkciók érhetők el, cég szintű ügyintézésre telefonszámmal belépve csak akkor van mód, ha az egy olyan Telekom fiókhoz tartozó azonosító, amihez hozzá van kapcsolva legalább egy üzleti felhasználó – bővebben a Telekom fiók lehetőségeiről ide kattintva olvashatsz.

A főadminisztrátor számára lehetőséget biztosít az üzleti önkiszolgáló ügyfélszolgálat, hogy a cég alá tartozó mobil előfizetések jogosultságait külön-külön szabályozza, így az egyes telefonszámok és használójuk számára egyénileg beállítható, hogy jogosultak-e kiegészítő opciók vagy egyéb szolgáltatások vásárlására.

Hívószámhoz tartozó jogosultságok beállítása

Lépj be az üzleti online önkiszolgáló felületre az admin@cégnév formátumú felhasználóneveddel és jelszavaddal. Belépéssel kapcsolatos további információkat itt találsz.

A bal oldali főmenüben kattints az "Egyéb opciók" menüpont alatt a "Felhasználói jogok beállítása/Felhasználó felvétele, módosítása" menüpontra.
Az egyes mobil előfizetéseket a "Név" oszlopban alapértelmezetten telefonszám alapján (ha korábban nem módosítottad a telefonszámot névre), vagy a Jogosultságok oszlopban a „Hívószámhoz tartozó felhasználó” tulajdonságra fókuszálva találhatod meg.

A telefonszámot a bal oldali oszlopban kijelölve, majd alul a "Jogosultságok" gombra kattintva egyből a telefonszám jogosultságaihoz juthatsz.

A telefonszámra vonatkozó jogosultságok közül a "Telekom webáruház használata" jog a legfontosabb, ezzel szabályozhatod, hogy az adott mobil előfizetés használója a Telekom alkalmazásban, illetve az internetes önkiszolgáló felületen aktiválhat-e magának kiegészítő opciókat, módosíthat-e a hívószámhoz tartozó beállításokon. Amennyiben ez a jogosultság nem aktív a hívószámon, csak olvasási joggal rendelkezik, láthatja a hívószámhoz tartozó használati adatokat (adategyenleg, kimenő hívások és üzenetek statisztikái) de nem tud semmilyen kiegészítő opciót aktiválni.

A kiválasztott jogosultságokat a "Beállítások mentése" gombra kattintva tudod érvényesíteni.

Be tudod állítani a kiválasztott hívószámhoz, hogy az ügyfélszolgálati funkciók közül mihez legyen jogosultsága.

Amennyiben olyan hívószámmal lépsz be az Üzleti Önkiszolgáló Portálra, aminek nincs Telekom webáruház használatához jogosultsága, csak a saját hívószámoddal kapcsolatos adatokat, számlákat látod és nem tudsz megrendelni kiegészítő opciókat és nem módosíthatod a hívószámhoz tartozó beállításokat.



Amennyiben olyan hívószámmal lépsz be, ami rendelkezik Telekom Webáruház használatához való jogosultsággal, lehetőséged van kiegészítő opciók megrendelésére és módosíthatod a hívószámodhoz tartozó beállításokat.

A Telekom App-ban ha olyan számmal lépsz be, ami nem rendelkezik Telekom Webáruház használatához való jogosultsággal nem jelenik meg a kiegészítő szolgáltatások megrendelésének lehetősége.



A Telekom App-ban ha olyan számmal lépsz be, ami rendelkezik Telekom Webáruház használatához való jogosultsággal megjelenik a kiegészítő szolgáltatások megrendelésének lehetősége.

Utoljára frissítve: 2022. november 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!