Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?

Felhívjuk figyelmed, hogy minden esetben a fizetésmódodnak megfelelően kiállított számlamásolatot igényelj, mert kizárólag az lesz érvényes és elfogadott a könyvelésedhez. Tehát, elektronikus számlázás esetében mindig elektronikus formában kérd a másolatot, ha papír alapon érkeznek a számláid akkor postai úton levélben kiküldött hiteles számla másolatot igényelj.

Lépj be az üzleti felhasználóneveddel és jelszavaddal az üzleti online önkiszolgáló felületre. Belépéshez további információkat itt érhetsz el.

A bal oldalon található menüpontokból először válaszd ki a "Számlák", majd közvetlenül alatta a "Számlabeállítás" menüpontot.


Válaszd ki a folyószámlát, amire szeretnéd ezentúl elektronikus formában kapni a hiteles számládat. (Amennyiben minden folyószámlára elektronikus formában szeretnéd megkapni a számládat, akkor az oldal tetején a folyószámla előtti négyzet pipálásával az összes folyószámot kiválaszthatod és mindegyikre érvényes lesz a beállítás). A folyószámla kiválasztása után kattints az E-számla (ingyenes) mellett lévő "Megrendelem" gombra. Ugyanitt tudod lemondani is a szolgáltatást a folyószámla kiválasztását követően a "Lemondom" gomb megnyomásával.


Az oldal pár másodperc múlva egy zöld rendszerüzenet formájában visszajelzi, hogy sikeresen beállításra került az elektronikus számlázás. Így már többet nem küldünk papír alapú számlát, e-mail-ben fogunk értesíteni a következő hónaptól, ha elkészült az aktuális havi számlád.

Utoljára frissítve: 2022. szeptember 21.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!