Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra a telekom.hu/belepes oldalon, vagy a telekom.hu weboldalon a jobb felső Belépés gombra kattintva léphetsz be.



Belépés üzleti felhasználóval

A cég szintű ügyintézés lehetőségét alapértelmezetten a főadminisztrátor jogú üzleti felhasználó - a belépési azonosító admin@cégnév formátumú formátum – biztosítja, amivel minden rendelkezésre álló ügyfélszolgálati funkció elérhető. Az üzleti felhasználóneved főadminisztrátorként a "Nyilatkozat az üzleti online önkiszolgáló felület főadminisztrátori jogainak megadásáról" nyilatkozat kitöltése után került beállításra, melyről a regisztrációt követően a nyomtatványban megadott e-mail címre küldtünk neked tájékoztatást. Amennyiben nem rendelkezel főadminisztrátori regisztrációval, vagy nem emlékszel, milyen adatokkal regisztráltál, keresd fel ügyfélszolgálatunkat és töltsd ki a főadminisztrátori nyilatkozatot.

Főadminisztrátor jogú felhasználóval további üzleti felhasználókat lehet létrehozni, ezekkel a felhasználónév@cégnév formátumú azonosító használatával lehet belépni, és a beállított jogosultságoknak megfelelő funkciók érhetőek el.



A felhasználónév beírását követően kattints a "Tovább gombra", majd írd be a megadott felhasználói azonosítóhoz tartozó jelszót.



Minden üzleti felhasználói regisztráció (főadminisztrátor és további felhasználók esetén is) mellé egyedi ideiglenes jelszót generálunk, amit kiküldünk a regisztráció során megadott e-mail címre. Ezt az első belépés után kötelező megváltoztatni. Ha a megváltoztatott jelszóra nem emlékszel, válaszd a jelszó mező mellett található "Nem tudom a jelszavam" opciót, ahol az adott felhasználóhoz tartozó e-mail címre vagy telefonszámra kiküldött egyszeri azonosító kód segítségével lehetőséged nyílik új jelszó megadására.

A jelszó beírása után kattints a "Tovább" gombra.

A bejelentkezéshez most az SMS-ben kiküldött kódot add meg. ("Nem kaptam meg az SMS-t" hivatkozással újra küldjük a kódot, a kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes)
Amennyiben a főadminisztrátor kikapcsolta az egyszerhasználatos SMS-küldést a belépéshez, a jelszó beírás utána egyből beléptet a rendszer.



A belépést követően lehetőséged van Telekom fiók létrehozására, vagy a már meglévő Telekom fiókod hiányzó adatainak megadására hívjuk fel a figyelmet, amivel a későbbi ügyintézést könnyítheted meg. A Telekom fiókban egy helyen összegyűjtheted az összes általad kezelt Telekom előfizetést, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti, amiket egyetlen felhasználónév (e-mail cím vagy telefonszám) és jelszó, vagy akár egy Facebook fiók segítségével is elérhetsz. A Telekom fiók további előnyeiről ide kattintva olvashatsz.

Belépés telefonszámmal

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra be lehet lépni mobiltelefonszám megadásával is, ebben az esetben a cég szintű ügyintézésről le kell mondanod, csak az adott hívószámhoz tartozó funkciók érhetőek el.

Fontos! A telefonszámhoz tartozó jogosultságok is korlátozhatók, az online felületen elérhető funkciókat a főadminisztrátor tudja a Felhasználói jogok beállítása menüpontban állítani.

A telefonszámot az előhívóval együtt, 9 számjegyű formátumban kell megadni.



A "Tovább" gombra kattintva ellenőrizheted a megadott telefonszámot, és a "Kérem az SMS-t" gomb segítségével kérheted a belépéshez szükséges egyszer használatos kód kiküldését.



Az SMS-ben kapott kód beírását követően a "Belépek" gombra kattintva juthatsz be az önkiszolgáló felületre.



Utoljára frissítve: 2022. november 30.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!