2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra a telekom.hu/belepes oldalon, vagy a telekom.hu weboldalon a jobb felső Belépés gombra kattintva léphetsz be.



Belépés üzleti felhasználóval

A cég szintű ügyintézés lehetőségét alapértelmezetten a főadminisztrátor jogú üzleti felhasználó - a belépési azonosító admin@cégnév formátumú formátum – biztosítja, amivel minden rendelkezésre álló ügyfélszolgálati funkció elérhető. Az üzleti felhasználóneved főadminisztrátorként a "Nyilatkozat az üzleti online önkiszolgáló felület főadminisztrátori jogainak megadásáról" nyilatkozat kitöltése után került beállításra, melyről a regisztrációt követően a nyomtatványban megadott e-mail címre küldtünk neked tájékoztatást. Amennyiben nem rendelkezel főadminisztrátori regisztrációval, vagy nem emlékszel, milyen adatokkal regisztráltál, keresd fel ügyfélszolgálatunkat és töltsd ki a főadminisztrátori nyilatkozatot.

Főadminisztrátor jogú felhasználóval további üzleti felhasználókat lehet létrehozni, ezekkel a felhasználónév@cégnév formátumú azonosító használatával lehet belépni, és a beállított jogosultságoknak megfelelő funkciók érhetőek el.



A felhasználónév beírását követően kattints a "Tovább gombra", majd írd be a megadott felhasználói azonosítóhoz tartozó jelszót.



Minden üzleti felhasználói regisztráció (főadminisztrátor és további felhasználók esetén is) mellé egyedi ideiglenes jelszót generálunk, amit kiküldünk a regisztráció során megadott e-mail címre. Ezt az első belépés után kötelező megváltoztatni. Ha a megváltoztatott jelszóra nem emlékszel, válaszd a jelszó mező mellett található "Nem tudom a jelszavam" opciót, ahol az adott felhasználóhoz tartozó e-mail címre vagy telefonszámra kiküldött egyszeri azonosító kód segítségével lehetőséged nyílik új jelszó megadására.

A jelszó beírása után kattints a "Tovább" gombra.

A bejelentkezéshez most az SMS-ben kiküldött kódot add meg. ("Nem kaptam meg az SMS-t" hivatkozással újra küldjük a kódot, a kiküldött egyszer használatos jelszót tartalmazó SMS díjmentes)
Amennyiben a főadminisztrátor kikapcsolta az egyszerhasználatos SMS-küldést a belépéshez, a jelszó beírás utána egyből beléptet a rendszer.



A belépést követően lehetőséged van Telekom fiók létrehozására, vagy a már meglévő Telekom fiókod hiányzó adatainak megadására hívjuk fel a figyelmet, amivel a későbbi ügyintézést könnyítheted meg. A Telekom fiókban egy helyen összegyűjtheted az összes általad kezelt Telekom előfizetést, legyen az otthoni, mobil vagy üzleti, amiket egyetlen felhasználónév (e-mail cím vagy telefonszám) és jelszó, vagy akár egy Facebook fiók segítségével is elérhetsz. A Telekom fiók további előnyeiről ide kattintva olvashatsz.

Belépés telefonszámmal

Az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra be lehet lépni mobiltelefonszám megadásával is, ebben az esetben a cég szintű ügyintézésről le kell mondanod, csak az adott hívószámhoz tartozó funkciók érhetőek el.

Fontos! A telefonszámhoz tartozó jogosultságok is korlátozhatók, az online felületen elérhető funkciókat a főadminisztrátor tudja a Felhasználói jogok beállítása menüpontban állítani.

A telefonszámot az előhívóval együtt, 9 számjegyű formátumban kell megadni.



A "Tovább" gombra kattintva ellenőrizheted a megadott telefonszámot, és a "Kérem az SMS-t" gomb segítségével kérheted a belépéshez szükséges egyszer használatos kód kiküldését.



Az SMS-ben kapott kód beírását követően a "Belépek" gombra kattintva juthatsz be az önkiszolgáló felületre.



Utoljára frissítve: 2022. július 18.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!