2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Miért kaptam SMS-t a Telekomtól, nem is vagyok ügyfél?

Előfordulhat hogy egyik ügyfelünk tévesen a Te mobilszámodat adta meg kapcsolattartási számként.

Ha tévesen megadott adat miatt, vagy bármilyen más hiba miatt kaptál SMS üzenetet, de nem szeretnél többet kapni, akkor a problémát jelezheted a téves SMS továbbításával az uzleti@telekom.hu címen vagy jelezheted itt is. Utóbbi esetben válaszd a "Tájékoztatás" főkategórián belül az "Adattörlési kérelem" alkategóriát!

Utoljára frissítve: 2022. május 4.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!