2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Cégem telephelyet vált, meglévő szolgáltatásaimat meg szeretném tartani, mit kell tennem?

Amennyiben az új címen is létesíthetőek meglévő szolgáltatásai, azokat változatlan feltételek mellett továbbra is igénybe veheti.
Áthelyezési igényével kapcsolatban kérjük, hívja a 1400-ás telefonszámon ügyfélszolgálatunkat, vagy keresse fel üzleteink egyikét.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!