2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

GYAKORI KÉRDÉSEK

Hol kérhetem a meglévő szolgáltatásaim áthelyezését?

Áthelyezési igényét telefonon az 1400 ügyfélszolgálati számon vagy személyesen üzleteinkben, illetve elektronikus levélben jelezheti.

Kiegészítő szolgáltatásainak (Hangposta, Hívásátirányítás) módosítását a 1400-ás telefonos ügyfélszolgálatunkon is kérheti.

Utoljára frissítve: 2022. április 25.

Hasznos volt ez a válasz?

Ahhoz, hogy hasznosabb választ adhassunk, szívesen fogadjuk a részletesebb visszajelzést:

Köszönjük a visszajelzésed!