GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1 Business
EU Roaming
Mobiltelefon- és internet szolgáltatás
Vezetékes telefon- és internet szolgáltatás
Informatikai szolgáltatás
Készülékek és beállítások
Megrendelés, vásárlás
Ügyintézés, módosítás
Számlázás, tarifák
minden témában
Keresés
Igénybevétel feltételei
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1 Business
informatika
Milyen hűségvállalással vehetem igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Milyen eszközökre vonatkozik az extra készülékkedvezmény?
Milyen internettel vehető igénybe a Magenta 1 Business kedvezménycsomag?
Más nevén, címén lévő szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Business-be?
A különböző telephelyen lévő vezetékes szolgáltatások is bevonhatók a Magenta 1 Busines kedvezménycsomagba?
Meglévő otthoni/mobil előfizetésem is bevonható a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Hol rendelhetem meg a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot?
Áthelyezés esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Két vállalkozásom van, bevonhatom mindkét vállalkozás üzleti telekommunikációs szolgáltatásait a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Mi történik a Magenta 1 Business kedvezménycsomaggal, ha szüneteltetem valamelyik szolgáltatásomat?
Akkor is igénybe vehetem a Magenta 1 Business kedvezménycsomagot, ha jelenleg más szolgáltatónál rendelkezem vezetékes/mobil előfizetéssel?
Ha több üzleti mobil előfizetésből álló flottám van, akkor melyiket célszerű bevonnom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Milyen feltételeket kell teljesítenem a Magenta 1 Business kedvezménycsomag igénybevételéhez?
Bármilyen technológián igénybevett üzleti vezetékes szolgáltatásomat bevonhatom a Magenta 1 Business kedvezménycsomagba?
Vásárolhatok kedvezményes készüléket a Magenta 1 Business kedvezménycsomag mellé?
Átírás esetén megmaradhat a Magenta 1 Business kedvezménycsomagom?
Leggyakoribb kérdések
Mi az eSIM ?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Nem találja, amit keres? Kérdezze a
fórumban
vagy
írjon nekünk
!