GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1 Business
EU Roaming
Mobiltelefon- és internet szolgáltatás
Vezetékes telefon- és internet szolgáltatás
Informatikai szolgáltatás
Készülékek és beállítások
Megrendelés, vásárlás
Ügyintézés, módosítás
Számlázás, tarifák
minden témában
Keresés
Azonosítás
minden találat
internet
informatika
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
vezetékes telefon
mobilinternet
Magenta 1 Business
Mi a "one time password"?
Hogyan vehetem igénybe az informatikai szolgáltatásokat?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi az MT ügyfélazonosító?
Üzleti ügyfélként hol tudom elérni a vásárlás során keletkező dokumentumokat az online önkiszolgáló felületen?
Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?
Az Adatparkba történő belépéshez milyen űrlapot szükséges kitölteni, illetve milyen céges iratokat kell bemutatni?
Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom a céges mobil előfizetések vásárlásait engedélyezni vagy korlátozni?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom megtekinteni, letölteni a számláimat az online önkiszolgáló felületen?
Leggyakoribb kérdések
Mi az eSIM ?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Nem találja, amit keres? Kérdezze a
fórumban
vagy
írjon nekünk
!