GYAKORI KÉRDÉSEK
ezen a témán belül
Magenta 1 Business
EU Roaming
Mobiltelefon- és internet szolgáltatás
Vezetékes telefon- és internet szolgáltatás
Informatikai szolgáltatás
Készülékek és beállítások
Megrendelés, vásárlás
Ügyintézés, módosítás
Számlázás, tarifák
minden témában
Keresés
Egyszerű belépés és ügyintézés: Telekom fiók
minden találat
IPTV
Sat TV
havi díjas mobil
internet
vezetékes telefon
mobilinternet
informatika
Magenta 1 Business
Miért jó a Telekom fiók?
Nem tudom az előfizetésemhez tartozó jelszót. Hogyan léphetek be vagy kapcsolhatok így előfizetéseket a Telekom fiókhoz?
Nem tudom a Telekom fiókomhoz tartozó jelszót. Hogyan igényelhetek újat?
Milyen előfizetéseket kezelhetek a Telekom fiókban?
Hogyan hozhatok létre Telekom fiókot?
Mi a teendő, ha „Regisztráció az üzleti online ügyfélszolgálatra” tárgyú e-mailt kapok?
Milyen azonosítókkal léphetek be az online önkiszolgálóba és a Telekom alkalmazásba?
Mi a teendő, ha e-mail címmel és Facebook fiókkal is el szeretném érni a Telekom fiókot?
Mi a teendő, ha le szeretném cserélni a Telekom fiókban megadott e-mail címemet, jelszavamat, Facebook fiókomat?
Hogyan választhatom le a Telekom fiókhoz rendelt előfizetéseimet a fiókról?
Milyen azonosítóval hozhatok létre Telekom fiókot?
Üzleti ügyfélként hol tudom elérni a vásárlás során keletkező dokumentumokat az online önkiszolgáló felületen?
Üzleti ügyfélként, hogyan tudom beállítani az elektronikus számlázást az online önkiszolgáló felületen?
Hogyan kezelhetem együtt Telekomos előfizetéseimet?
A Facebookon keresztül is aktiválhatom a Telekom fiókomat?
Üzleti ügyfélként hogyan tudok számlakezelésre és flottamenedzsmentre jogosultságot adni munkatársamnak?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom a céges mobil előfizetések vásárlásait engedélyezni vagy korlátozni?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Üzleti ügyfélként hogyan tudom megtekinteni, letölteni a számláimat az online önkiszolgáló felületen?
Mi történik a Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetéssel előfizető váltás, átírás esetén?
Leggyakoribb kérdések
Mi az eSIM ?
A díjcsomagomban foglalt perceket/sms-eket az EU-ban is felhasználhatom?
Hogyan történik a számlázás EU roaming helyzetben bármilyen EU országba indított hívás esetén?
Üzleti ügyfélként hogyan léphetek be az online önkiszolgáló felületre?
Nem találja, amit keres? Kérdezze a
fórumban
vagy
írjon nekünk
!