Felmerülő kérdések:
Hogyan szerezhetek információt, hogy milyen csomagot
választhatok a Telekom portfoliójából?
Amennyiben egy
előzetes telefonos megkeresés alkalmával úgy nyilatkozik, hogy a Magyar Telekom
megkeresheti marketing ajánlattal, úgy hamarosan konkrét előfizetési ajánlattal
keresi meg kollégánk.
Hogyan
tudom a szolgáltatásomat szüneteltetés nélkül megtartani?
A Telekom ajánlatának 2019. március. 20-ig történő elfogadásával
a szolgáltatást szünetmentesen biztosítani tudjuk.
Mennyi időm van eldönteni, hogy elfogadom-e a Telekom ajánlatát?
Ahhoz, hogy a szolgáltatás váltást szünetmentesen
tudjuk biztosítani úgy 2019. március. 20-ig aláírt szerződés szükséges.
Megváltozik az e-mail-címem az új szolgáltatással?
Igen, tekintettel arra, hogy az Externettel kötött előfizetői
szerződése megszűnik, a Telekommal pedig új szerződés jön létre, az Externet
biztosította e-mail címe is megszűnik , Önnek új e-mail címe lesz. Korábbi
e-mail fiókjának mentéséről tájékozódhat az Externet ügyfélszolgálaton.
Tekintettel
arra, hogy az Externettel kötött előfizetői szerződése megszűnik, a Telekommal
pedig új szerződés jön létre, Ön új e-mail címet is kap a Telekomtól. Az
Externet biztosította e-mail címe azonba nem szűnik meg, a Comnica Kft-hez
került 2019.03.01-i dátummal
Változik a Fix IP-címem?
Igen, tekintettel arra, hogy az Externettel kötött előfizetői
szerződése megszűnik, a Telekommal pedig új szerződés jön létre, önnek új IP
címe lesz.
Változik a domain nevem?
- amennyiben az
Externet volt az Ön domain regisztrátora, akkor a Domain neve 2019.03.01-gyel a
Comnica Kft-hez került
- amennyiben nem az Externet volt az Ön
domain regisztrátora, akkor a Domain neve nem szűnik meg 2019. március 31-vel,
és bármikor később is áthozható a Magyar Telekomhoz.
Változik az előfizetésem díja?
Előfizetési díja a Magyar Telekom portfóliójából választott
díjcsomag díja szerint alakul, kérem erről érdeklődjön a szerződéskötéskor, illetve
akár a Telekom weboldaláról vagy ÁSzF-jéből.
Újra kiépíti a hálózatot a Telekom?
Nem, az új szolgáltatás létesítéséhez nem szükséges.
Megmarad-e a mostani sávszélességem?
Igen, a korábbi sávszélességet biztosítjuk új előfizetéséhez
is, kivéve ha nagyobb sávszélességű csomagra vált - amennyiben azt a hálózat
műszaki képességei lehetővé teszik.
Kihez fordulhatok, ha kérdésem merül fel az új szolgáltatással kapcsolatban?
Munkatársaink
a1400 Ügyfélszolgálati telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére.