Tájékoztatás Externet ügyfelek részére

Az Externet Zrt, már levélben tájékoztatta, hogy az Externet Zrt. f.a. és a Magyar Telekom Nyrt. között megállapodás jött létre az Externet internetszolgáltatást igénybe vevő előfizetői jogviszonyainak – új szerződéskötés útján történő - átvételéről.

Amennyiben az Externettel jelenleg internetszolgáltatás nyújtására irányuló előfizetői szerződéssel rendelkezik, úgy az – az Externet általi egyoldalú felmondás útján - 2018. március 31-én meg fog szűnni. Amennyiben a Magyar Telekommal 2019. április 1-jével kezdődő hatállyal, 2019. március 20-ig új szerződést köt, lehetősége nyílik arra, hogy a Magyar Telekomnak széleskörű és minőségi szolgáltatás portfóliójából választhassa ki az igényeinek legmegfelelőbb mobil és vezetékes szolgáltatásokat.

A Magyar Telekom fogja össze a vezetékes és mobiletelefon, vezetékes illetve mobilinternet, valamint televízió szolgáltatásokat, aki ajánlatával – az előfizetők ilyen irányú beleegyezése esetén - 2019. február 25-től közvetlenül fogja megkeresni az Externet ügyfeleit.

Felmerülő kérdések:

Hogyan szerezhetek információt, hogy milyen csomagot választhatok a Telekom portfoliójából?

Amennyiben egy előzetes telefonos megkeresés alkalmával úgy nyilatkozik, hogy a Magyar Telekom megkeresheti marketing ajánlattal, úgy hamarosan konkrét előfizetési ajánlattal keresi meg kollégánk.

Hogyan tudom a szolgáltatásomat szüneteltetés nélkül megtartani?

A Telekom ajánlatának 2019. március. 20-ig történő elfogadásával a szolgáltatást szünetmentesen biztosítani tudjuk.

Mennyi időm van eldönteni, hogy elfogadom-e a Telekom ajánlatát?

Ahhoz, hogy a szolgáltatás váltást szünetmentesen tudjuk biztosítani úgy 2019. március. 20-ig aláírt szerződés szükséges.

Megváltozik az e-mail-címem az új szolgáltatással?

Igen, tekintettel arra, hogy az Externettel kötött előfizetői szerződése megszűnik, a Telekommal pedig új szerződés jön létre, az Externet biztosította e-mail címe is megszűnik , Önnek új e-mail címe lesz. Korábbi e-mail fiókjának mentéséről tájékozódhat az Externet ügyfélszolgálaton.

Tekintettel arra, hogy az Externettel kötött előfizetői szerződése megszűnik, a Telekommal pedig új szerződés jön létre, Ön új e-mail címet is kap a Telekomtól. Az Externet biztosította e-mail címe azonba nem szűnik meg, a Comnica Kft-hez került 2019.03.01-i dátummal

Változik a Fix IP-címem?

Igen, tekintettel arra, hogy az Externettel kötött előfizetői szerződése megszűnik, a Telekommal pedig új szerződés jön létre, önnek új IP címe lesz.

Változik a domain nevem?

  1. amennyiben az Externet volt az Ön domain regisztrátora, akkor a Domain neve 2019.03.01-gyel a Comnica Kft-hez került
  2. amennyiben nem az Externet volt az Ön domain regisztrátora, akkor a Domain neve nem szűnik meg 2019. március 31-vel, és bármikor később is áthozható a Magyar Telekomhoz.

Változik az előfizetésem díja?

Előfizetési díja a Magyar Telekom portfóliójából választott díjcsomag díja szerint alakul, kérem erről érdeklődjön a szerződéskötéskor, illetve akár a Telekom weboldaláról vagy  ÁSzF-jéből.

Újra kiépíti a hálózatot a Telekom?

Nem, az új szolgáltatás létesítéséhez nem szükséges.

Megmarad-e a mostani sávszélességem?

Igen, a korábbi sávszélességet biztosítjuk új előfizetéséhez is, kivéve ha nagyobb sávszélességű csomagra vált - amennyiben azt a hálózat műszaki képességei lehetővé teszik.

Kihez fordulhatok, ha kérdésem merül fel az új szolgáltatással kapcsolatban?

Munkatársaink a1400 Ügyfélszolgálati telefonszámon készséggel állnak rendelkezésére.