2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!
2022. június 30-ig folyamatosan lekapcsoljuk 3G hálózatunkat! Érdemes ellenőrizned telefonod beállításait, SIM-kártyádat és készüléked képességeit! Itt találsz részleteket!

E-számla megrendelés

Válts elektronikus számlára, intézd a fizetéseidet online!

Válaszd a díjmentes elektronikus számla szolgálatást!

Az Elektronikus számla elektronikus formában kiállított, hiteles számla a szolgáltatásokról, mely online felületeinkről letölthető. A papír alapú számlával egyenértékű, hitelesített, időbélyegzővel ellátott dokumentum.
Javasoljuk, hogy a kényelmes számlabefizetéshez, a számlák rendszeres, elektronikus megtekintéséhez rendeld meg Elektronikus számla szolgáltatásunkat!

Otthonról elintézhető

Könnyen elintézhető

Személyes jelenlét, találkozás nélkül, díjmentesen, otthonról átválthatsz elektronikus számlára.

Egyszerű

Egyszerű

Számláid kényelmesen, egyszerűen és gyorsan online kiegyenlítheted bankkártyával.

Szolgáltatásunk megrendelését az alábbi módokon teheted meg:

online belépés

Üzleti Önkiszolgáló Portálon

belépek
ico_szemelyes_ugyintezes_84.svg

Személyesen, időpontfoglalással

Üzletkereső
1400-02.svg

Telefonon

Hívom

Megrendelés az Üzleti Önkiszolgáló Portálon:

Jelentkezz be és válaszd ki a "Számlák" menüponton belül a "Számlabeállítás" almenüpontot.

A "Számlabeállítás" menüpontban megtekintheted, hogy melyik folyószámládhoz tartozik e-számla szolgáltatás. A folyószámla előtti négyzetek „bepipálásával”, megrendelheted az e-számla szolgáltatást, az általad kijelölt folyószámlára.

Amennyiben kiválasztottad azokat a folyószámlákat, amihez az e-számla szolgáltatást megszeretnéd rendelni, ugyanazon a lap alján, megtalálod a "Megrendelem" gombot. A gombra kattintva ingyenesen megrendelheted a szolgáltatást, egyszerre több folyószámlára is.

Ha a "Megrendelem" gombra kattintottál, az Üzleti Önkiszolgáló Portál felületén megjelenik egy visszaigazoló üzenet, ami biztosít a sikeres megrendelésről.

Az e-számla megrendelésének állapotát nyomon követheted a "Számlákon" belül a "Számlaműveletek" menüponton belül az "Állapot" menüpont alatt.

Nem találod, amit kerestél?