Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!
Ha be szeretnél lépni az online fiókodba, itt teheted meg!

Csoportos beszedési megbízás

A csoportos beszedési megbízást többféle úton igényelheted.

Válaszd ki milyen szolgáltatást szeretnél csoportos beszedési megbízással befizetni, és tekintsd meg a hozzá kapcsolódó útmutatót!

A "Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél" részhez a 9 jegyű folyószámlaszámot kell megadnod, melyet a havi számla első oldalán találsz.

Kedvezményezett neve: Magyar Telekom Nyrt.
Kedvezményezett azonosítója: A10773381

A további útmutatásért kattints ide.

nyomtatvány letöltése

A "Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél" részhez az érintett szerződés folyószámlaszámát kell beírni, mely a számla jobb oldalán, az ügyfél adatai alatt találsz meg.

Kedvezményezett neve: Magyar Telekom Nyrt.
Kedvezményezett azonosítója: A10878455T201

A további útmutatásért kattints ide.

Nyomtatvány letöltése

A "Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél" részhez a 9 jegyű folyószámlaszámot kell megadnod, melyet a havi számla első oldalán találsz.

Kedvezményezett neve: Magyar Telekom Nyrt.
Kedvezményezett azonosítója: A10773381

A további útmutatásért kattints ide.

nyomtatvány letöltése

Mire jó a Csoportos beszedési megbízás?

A Csoportos beszedési megbízás rugalmas és egyszerű megoldás, melynek nagy előnye, hogy nem kell a naptáradat figyelned: mindig időben, a határidők figyelembevételével egyenlítheted ki számláidat. Ehhez mindössze egy alkalommal kell megbízást adnod a Magyar Telekomnak, hogy a bankszámládról havonta levonja az aktuálisan fizetendő összeget, és ezt követően visszavonásig él a beszedési megbízás.

Hogyan igényelhetem a Csoportos beszedési megbízást?

A Csoportos beszedési megbízás egy nyomtatvány kitöltésével többféle úton igényelheted. A Csoportos beszedési megbízási nyomtatvány kitöltéséhez szükséged lesz a „Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél (Folyószámlaszám)” -ra, melyet a havi számla első lapján, a baloldalon találsz meg.

Válaszd ki a megfelelő nyomtatványt!

Vezetékes előfizetés esetében a folyószámla száma 9 karakterből áll, mobil előfizetés esetén pedig a folyószámla száma 7 karakterből áll.

A letölthető nyomtatványokon már előre kitöltöttük a jogosult (vagyis a Magyar Telekom Nyrt.) adatait. Neked - a személyes és banki adatokon túl - csak a „Szerződő fél azonosítója a kedvezményezettnél (Folyószámlaszám)”-ot szükséges beírnod, amit a számlán találsz meg.

A kitöltött nyomtatványt

  • elviheted számlavezető bankodhoz, ahol kezdeményezheted a csoportos beszedési megbízást, vagy
  • valamely Telekom üzletünkben átadhatod munkatársunknak, és mi eljuttatjuk a bankodhoz,
  • illetve elküldheted nekünk a következő postázási címre:
    Magyar Telekom Nyrt.
    Gazdasági Vezérigazgató-helyettes ir.ter.
    H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
  • A két utolsó esetben mi kezdeményezzük a csoportos beszedési megbízás elindítását.

A Csoportos beszedési megbízás intézésére a nyomtatvány beérkezését követően kerülhet sor, ebben az esetben a fizetési mód átállítása kb. 2-3 hetet vesz igénybe. Az új fizetési módot akkor tudjuk a leggyorsabban beállítani, ha a megbízást közvetlenül számlavezető bankodnál kezdeményezed (a legtöbb esetben akár netbankon keresztül is). A nyomtatvány alkalmas új Csoportos beszedési megbízás létesítésére, valamint meglévő megbízás megszüntetésére, módosításra, illetve az értékhatár megadására.

Reméljük, sikerül felkeltenünk érdeklődésedet és hamarosan téged is elégedett ügyfeleink között köszönthetünk!

Jó, ha tudod!

Az új fizetési módot akkor tudjuk a leggyorsabban beállítani, ha a megbízást közvetlenül számlavezető bankodnál kezdeményezed (a legtöbb esetben akár netbankon keresztül is).

Felhívjuk figyelmedet, hogy ha a Telekomnál kezdeményezed a módosítást, akkor az ügyintézési idő meghosszabbodik.

Ha a csoportos beszedési megbízás mellett nem papír formátumban, hanem elektronikusan szeretnél számlát kapni, kérjük, regisztrálj elektronikus számla szolgáltatásunkra.

A számlát a bankkal történő egyeztetés ideje alatt még a korábbi fizetési mód szerint kell kiegyenlítened.

Fontos, hogy abban az esetben új csoportos beszedési megbízást kell adnod Társaságunknak, ha:

  • bankod megszűnik,
  • bankot váltasz, és új banki folyószámlát nyitsz.