Tájékoztatjuk azon ügyfeleinket, akik jelenleg több MT ügyfél-azonosítóval
és az ezekhez tartozó különböző jelszavakkal veszik igénybe szolgáltatásinkat, hogy
a számlázási rendszerünk átalakításával együtt, 2015 júliusától egyetlen ügyfél-azonosítóra
rendezzük szolgáltatásaikat, így a továbbiakban egyetlen jelszóra lesz csak
szükségük ügyeik intézéséhez. A többi azonosítójuk és jelszavuk megszüntetésre
kerül. Az összerendezést követően érvényes ügyfél-azonosítójukról a következő
vagy legkésőbb az azt követő számlájukon tájékozódhatnak.
Az összevonást követően a számlákat továbbra is a korábban kért
számlázási címre/címekre küldjük, de az új számlákon már az összevont MT
ügyfél-azonosítót tüntetjük fel. Kérjük, hogy a számláik
rendezése során minden esetben ellenőrizzék a befizetéshez használt azonosítójukat!
Az új azonosítóval kiállított számlák automatikusan nem jelennek meg az
egyéb rendszerekben, és a már meglévő csoportos beszedési
megbízások sem érvényesülnek rájuk, ezért szükséges, hogy az új azonosító
felvételéről, illetve rögzítéséről intézkedjenek!
Amennyiben továbbra is csoportos beszedési
megbízással kívánják rendezni számláikat, azok ellenértékének határidőben való
megérkezéséhez regisztrálják új azonosítóikat a rendszerekben, illetve
bankjuknál, melyhez segítséget illetve részletes tájékoztatást az alábbiakban nyújtunk.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az ügyfél-azonosítók összerendezése
miatt megszűnő ügyfél-azonosítóval korábban kibocsátott és be nem fizetett
számlák számlafizetési kötelezettsége továbbra is fennáll!
Számlaismertető
Segítség
az MT ügyfél-azonosítóhoz és jelszóhoz
Átutalással
történő számlafizetés
Gyakori kérdések
- Az
azonosítók összerendezésével egyetlen számlát fogunk kapni valamennyi
telephelyünkről, egyetlen címre kiküldve?
Nem. A számlák kiállítása és kiküldése továbbra is a megszokott módon és
címekre történik. Amennyiben azt kívánja, hogy a telephelyeinek számláit
egyetlen címre küldjük meg, keresse ügyfélszolgálatunkat a 1400 számon!
- Az
azonosítók összerendezésével más címre kerülnek a számlák kiküldésre?
Nem, az ügyfél-azonosítók összerendezését követően is a megszokott
címekre kerülnek a számlák kiküldésre.
- Változik-e
a számla befizetési határidő?
A számla kiállításának időpontja és a befizetés határideje változhat.
- Hogyan
tudhatom meg az új ügyfél-azonosítómat?
Az összerendezést követően érvényes ügyfél-azonosítójukról a következő
vagy legkésőbb az azt követő számláján tájékozódhatnak. Tekintse meg ügyfél-azonosítóval
kapcsolatos
tájékoztatónkat!
- Az
összerendezést követően milyen jelszóval tudom azonosítani magam?
Az összerendezés minden esetben az egyik meglévő azonosítójára történik,
melyről a következő vagy legkésőbb az azt követő számláján tájékozódhat. Ezen azonosítóhoz tartozó jelszavával tudja
azonosítani magát, de természetesen kérheti a jelszó módosítását is, melyhez
űrlapot
itt talál.
- Az
összerendezéssel a megszűnő ügyfél-azonosítóval kiállított számlák is
stornózásra kerülnek?
Nem. Az ügyfél-azonosítók
összerendezése miatt megszűnő ügyfél-azonosítóval korábban kibocsátott és be
nem fizetett számlák számlafizetési kötelezettsége továbbra is fennáll! Kérjük,
amennyiben be nem fizetett számlával rendelkezik, szíveskedjék azt rendezni!
- Befizettem
a számlámat, mégis tartozást mutattak ki cégünknél. Mi lehet ennek az oka?
Kérjük, hogy mielőtt ezzel kapcsolatban telefonál ügyfélszolgálatunkra,
ellenőrizze, hogy a számla befizetésekor a számlán feltüntetett ügyfél-azonosítókat
használta-e! Kérjük, hogy regisztrálja új azonosítóit a rendszerekben, illetve bankjánál!
- Visszakaphatom
az összerendezés előtti ügyfél azonosítóimat?
Mivel ezek az összerendezést követően törlésre kerültek, így ismételt
használatukra nincs mód.