EGYÉB FELHŐALAPÚ SZOLGÁLTATÁSOK
Alközponti szolgáltatások, contact/call center szolgáltatás
Emelt szintű virtuális alközpont
InstantPhone Private szolgáltatás
A korszerű vállalati telefónia megoldások ma már nem igénylik bonyolult és költséges alközpontok telepítését, szerverek elhelyezését, vagy nagy és nehezen megtérülő beruházások viselését. Mindezek nélkül is olyan megoldásokat vehetnek igénybe vállalati ügyfeleink, amelyek valóban hatékonyságnövekedést hoznak a mindennapi munkában és - nem mellékesen - jól tervezhető, rugalmas pénzügyi konstrukciókkal párosulnak.
InstantPhone Private alközponti megoldásunkkal ügyfelünk telephelyeire kizárólag a telefonkészülékek kerülnek kihelyezésre, az alközponti és egyéb kiegészítő funkciókat megvalósító intelligencia, valamint a távközlési hálózathoz való csatlakozás a felhőből vehető igénybe havidíjas szolgáltatásként, beruházásmentesen.
Az irodákba kerülő IP alapú telefonkészülékek az ügyfél által biztosított Ethernet kapcsoló eszközökön (switch- eken keresztül csatlakoznak az épületen belüli hálózathoz. A készülékekhez helyi tápegységet tartalmaz az ajánlatunk.
Az InstantPhone Private szolgáltatásnak nem része sem a kapcsoló eszközök biztosítása, sem a szükséges és megfelelő minőségű strukturált hálózat kiépítése . A telefonkészülékek rendelkeznek beépített switch porttal, így a számítógépeket ehhez csatlakoztatva nem szükséges további hálózati csatlakozó pont a telefonoknak, de természetesen használható dedikált switch port is.
A hívásvezérlő szoftver virtualizálva fut a központi hívásvezérlő szerveren, melynek szolgáltatásai dedikáltan az ügyfél számára lesznek felkonfigurálva.
Alapszolgáltatás a rendszerhez való hozzáférés és vállalati kommunikációs (alközponti) szolgáltatások igénybevétele, melynek az ügyféligényekhez igazodóan különböző fokozatai vannak . Az alapszolgáltatás tartalmazza az alközponti megoldás központi erőforrás igényeinek biztosítását, a szolgáltatások konfigurálását, illetve üzemeltetését és hibaelhárítását is.
Alapszolgáltatások:
- InstantPhone Private IP felhasználói mellék: alapszolgáltatás asztali IP készülékek aktiválásához. Egyidőben egy hozzáférés lehet aktív. Felhasználónként 1 db szolgáltatás szükséges.
- InstantPhone Private IP soft kliens: PC-s illetve mobil softphone kliensek használatához. Felhasználónként 1 db szolgáltatás szükséges.
- InstantPhone Private Professional: alapszolgáltatás maximum 10 eszköz (IP készülék, softphone kliens) használatához. Felhasználónként 1 db szolgáltatás szükséges.
Opcionális szolgáltatások:
- InstantPhone Private Contact Center Standard Voice Agent: Contact Center szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges. Főbb funkciók: Webes ügyintézői felület, IP telefon vezérlése az ügyintézői felületről, softphone használata a hívások kezelésére, testre szabható IVR menürendszer, feltételhez köthető hívásvégződtetés, valósidejű riportok, historikus riportok, alap kimenő híváskezelés (kampány), adatbázis integráció, CRM integráció. Konkurens ügyintézői bejelentkezésekként 1 db szolgáltatás szükséges.
- InstantPhone Private Contact Center Premium Supervisor és Multimedia: Emelt szintű Contact center szolgáltatás igénybe vételéhez szükséges . Kiegészítő funkciók a Standard licenchez képest: supervisor funkciók (pl . hívások és ügyintézők állapotainak monitorozása ), email kezelés, chat kezelés. Konkurens ügyintézői bejelentkezésekként 1 db szolgáltatás szükséges.
- InstantPhone Private Voice Recorder: Hangrögzítő rendszer webes visszahallgatási felülettel, testre szabható jogosultság rendszerrel. Rögzített mellékenként 1 db szolgáltatás szükséges.
- InstantPhone Private Fax solution: efax megoldás, mely fizikai fax készülék nélkül lehetővé teszi, hogy a kíválasztott melléken fax üzeneteket tudjunk küldeni és fogadni. A fax üzenetek küldése és fogadása a mellékhez rendelt email postafiókon keresztül történnek.
- InstantPhone Private Tarifikáció szolgáltatás: adott mellékre vonatkozóan képes forgalmi adatokat nyújtani, magán és üzleti hívásokat elkülöníteni.
- Emelt szintű hibaelhárítás: az alap szintű szolgáltatási szinthez képest magasabb, 7x24 rendelkezésre állás, melynek díja mellékenként értendő.
InstantPhone Private készülékválaszték:
- InstantPhone Private Közép kategóriás készülék: Színes LCD kijelző, Lokális tápegység és PoE támogatás, 2x GE port, minimum 6 vonal kezelése, kiegészítő billentyűzet támogatása.
- InstantPhone Private Emelt szintű készülék: Színes LCD kijelző, Lokális tápegység és PoE támogatás, 2x GE port, minimum 8 vonal kezelése, kiegészítő billentyűzet támogatása.
- InstantPhone Private Set Conference: Mikrofon érzékenység: minimum 5 méter 360 fokban, Hívástartás, némítás , továbbítás, hívásátadás, visszahívás, Legalább 5 résztvevős konferenciahívás, Lokális tápegység és PoE támogatás.
- InstantPhone Private Dect bázis: DECT bázisállomás.
- InstantPhone Private Dect készülék: Dect készülék.
Elérhető alközponti szolgáltatások:
- Közvetlen ki- és behívás
- Gyorstárcsázás lehetősége
- Hívófél szám- és névkijelzés
- Hívásátirányítás, hívástartás, hívásátadás
- Hívott/nem fogadott/fogadott számok listája
- Hívásvárakoztatás
- Csoportok kialakítása
- Csoporton belüli és kívüli hívásátvételi funkció
- Központi telefonkönyv elérés
- Mikrofonnémítás
- Ne zavarj funkció
- Mobilitás natív támogatása (nem szükséges külső szerver)
- Hang konferencia lehetősége
- Személyes telefonkönyv
- Főnök-Titkár szolgáltatás
- Tartás zene
- Némítás
- Beszélgetés kihangosítás
- Soft phone szolgáltatás.
Soft phone szolgáltatás:
A Cisco Webex egy kliensprogram, amely egységes platformon kínál PC és Mac számítógépeken, táblagépeken, illetve okostelefonokon:
- jelenlétkövetést (presence)
- azonnali üzenetküldést (IM)
- hang- és video átvitelt, asztali telefon vezérlést
- képernyőmegosztást (csak Windows PC-n)
- konferencia-szolgáltatásokat
A Webex-szel az üzleti felhasználók egyszerűen megtalálhatják az elérni kívánt személyt, ellenőrizhetik, hogy az adott pillanatban elérhető -e, és ha igen , milyen eszközön, majd tetszőleges módon vagy eszközön keresztül léphetnek kapcsolatba vele. Mobil kliens esetén a működéshez szükséges megfelelő minőségű vezetéknélküli adatkapcsolat, vagy wifi hálózat elérés.
Virtuális Contact/Call Center
InstantPhone Private Contact Center
Az InstantPhone Private Contact Center megoldás legalább 400-as ügyintézői létszámig kínál kedvező callcenter megoldást. Leegyszerűsíti az ügyintézők adminisztrációját ,növeli azok rugalmasságát. Hatékonyabbá, kifinomultabbá teszi a hívásvégződtetést. A jelenlét információk integráltan megtalálhatók a rendszerben, amivel növelhető a felhasználók elégedettsége.
Feltételhez köthető a hívásvégződtetés pl.: hétköznap/hétvége, munkaidőben vagy azon kívül. Az ügyfeleket ügyintézőkhöz rendelhetjük, illetve ügyintézők csoportjához. Ezzel biztosítható, hogy az ügyfelek hívásait az ügyfél profiljának megfelelő ügyintézőknél végződtessük.
A rendszer felépítése biztonságos és nagy megbízhatóságú. Támogatja a teljesen integrált önkiszolgáló alkalmazásokat, az automatikus híváselosztást (ACD), az interaktív menürendszert (IVR), a számítógépes telefonos integrációt (CTI) és a digitális csatornákat, beleértve az email kezelést, chat funkciókat, közösségi médiához történő kapcsolódást.
Az alkalmazás az ügyintézőknek extra információkat biztosíthat az ügyfélről egy CRM rendszeren keresztül, valamint az ügyfelek automatikus kiszolgálását is biztosítja adatbázis integráción keresztül.
A valósidejű (dashboard) és historikus riportok segítségével a rendszer állapota folyamatosan monitorozható. Folyamatos visszajelzést biztosít a hívások számáról, az ügyintézők állapotáról és a kiszolgálás minőségéről. A historikus riportok segítségével részletes kimutatások készíthetőek a hívásokról, ügyintézőkről és a szolgáltatás minőségéről (SLA).
Az InstantPhone Private Contact Center megoldás kétféle licenc csomaggal választható: Standard és Premium.
A STANDARD csomagban található főbb funkciók:
- Webes ügyintézői felület
- Softphone használata a hívások kezelésére
- Testre szabható IVR menürendszer
- Feltételhez köthető hívásvégződtetés
- Valósidejű riportok
- Historikus riportok
- Redundáns kialakítás lehetősége
- Adatbázis integráció
- CRM integráció.
A PREMIUM csomagban található főbb funkciók a STANDARD csomagban található összes funkción felül az alábbiak:
- Email kezelés
- Chat kezelés
- Supervisor funkciók ( pl. hívások és ügyintézők állapotainak monitorozása).
Az előfizető által biztosított feltételek:
- Megfelelő kiterjedésű és minőségű épületen belüli strukturált kábelhálózat (Az IP telefonkészülékek rendelkeznek beépített switch porttal, amelyhez az asztali számítógép csatlakoztatható, vagyis meglévő strukturált hálózat esetén új végpont kiépítése nem szükséges.).
- Az IP telefonok a számítógépeket is kiszolgáló kapcsolókhoz (switch-ekhez) csatlakoznak (LAN hálózat). Ezek biztosítása, megfelelő beállítása és konfigurálása.
- Az IP telefonok üzembe helyezéséhez a telephelyeken legalább CAT5E szabványú strukturált hálózattal kell rendelkezzenek. Az hálózattól minimálisan elvárt minőségi paraméterek (QoS) a következőek. Késleltetés: max. 150ms (ITU G.114 ajánlás szerinti egyirányú késleltetés), Jitter: < 30 ms, Csomagvesztés: < 1 % és a LAN hálózat képes legyen a hang forgalom részére dedikált VLAN kialakítására. (Az IP telefonok üzemeltetéséhez menedzselhető aktív eszközökre van szükség, külön voice VLAN kialakítással.).
- Minden telefonkészülékhez 230V -os csatlakozás lehetősége.
- Interneten működő megoldásnál megfelelő csatlakozást biztosító router.
- Amennyiben az IP készülékek csatlakoztatásához 1,5 m-nél hosszabb patch kábel szükséges, úgy annak biztosítása.
- Internetes igénybevétel esetén telephelyi internet kijáratot biztosítani szükséges a szolgáltatások igénybe vételéhez, VPN felépítéshez alkalmas végponti eszközökkel.
További kérdésed van a szolgáltatással kapcsolatban?
Vedd fel a kapcsolatot szakértékesítő kollégáinkkal!
