BIZTONSÁG
Nagy mennyiségű kritikus üzleti információ gyűjtése, feldolgozása, tárolása vagy továbbítása komoly és széles körű felelősséget kíván. Mi vállaljuk ezt a felelősséget és egészében kezeljük a biztonsági kockázatokat. Megtervezzük, kiépítjük, üzemeltetjük, felügyeljük a biztonsági rendszereket akár helyszíni, akár felhőkörnyezetben.
Hálózatok biztonsága
A helyszíni, felhő- vagy hibrid erőforrások elérése az elérési hálózat, a végpontok és az alkalmazások elérésének biztonságos védelmétől függ. A Magyar Telekom figyelmet fordít a végpontok, a hálózat és az adatok védelmére, valamint a megfelelőségi szabályok betartására. Szolgáltatásai az adatút teljes egészére kiterjednek.
Támadások gyors elhárítása
Amikor egy szervezet IT-rendszerét támadás éri, az első reakciója általában a bizonytalanság, ami a tapasztalatok hiányából fakad, holott lényeges, hogy a szervezet szakszerűen és a leggyorsabban kezdjen az incidens elhárításához. Ezzel korlátozza az adatvesztést és megelőzi a szervezet működésképtelenségig terjedő kockázatát.
Erre egy olyan gyors reagálású, készenléti egység a megoldás, amely a behatolás észlelését követően azonnal a helyszínen terem, elhárítja a veszélyt, gondoskodik a védelem megerősítéséről és a károk minimalizálásáról.
Ezt kínálja a Magyar Telekom IT-biztonsági szolgáltatása akár olyan vállalatok számára is, amelyek a támadás detektálása előtt még nem álltak kapcsolatban a digitális szolgáltatóval.
A szolgáltatás újdonsága egyfelől az elmúlt 20 évben hatékonyan kezelt krízisek széles tapasztalati bázisára, valamint a specialisták szerteágazó szakértelmére épülő operativitás és a 7/24-es ingyenesen hívható elérhetőség (+36 1 481 9911), másrészt az a tény, hogy incidens esetén azon ügyfelek számára is igénybe vehető, akik korábban nem álltak kapcsolatban a Telekommal.
A biztonság szerepe az adatfeldolgozásban
Az üzleti szolgáltatások védelmi kialakítása, kártevőkkel szembeni felkészítése, sebezhetőségének, sérülékenységének vizsgálata és kockázatelemzése minden egyes projektünk esetén vizsgálat tárgya.
Az üzleti megoldások biztonságiincidens-kezelési, naplózási, változáskezelési és ITB-szabályzatának kialakítása, a jogosultságkezelési szabályzat kialakítása, az Informatikai Katasztrófaelhárítási Terv és az üzletmenet-folytonossági terv készítése a megfelelőségi portfóliónk része, mint ahogyan felkészítést nyújtunk az üzleti auditokra, ellenőrzésekre (ISO 27001, SOX, MNB, 2013. L. tv., MNB, 84/2007 Korm. rendelet, ÁSZ, COBIT, PCI). Az üzleti alkalmazásaink környezetének kezelését ITB-oktatással, biztonsági tanácsadással és az ITB-politika kialakításával támogatjuk, valamint megoldást kínálunk az ITB kiszervezésére is.
A biztonság szerepe az ipari megoldásokban
Az iparágak biztonságát az általános IT-biztonsági megoldásokon túl ágazati IT-biztonsági szabályozások egészítik ki. Nagy tapasztalatot szereztünk a kritikus infrastruktúrák - az ipari rendszerek, a banki-biztosítói, a közlekedési és az egészségügyi rendszerek - védelmének kialakításában és üzemeltetésében.
Támadások detektálása, elemzése
A támadások felismerése, elhárítása és utóelemzése nélkülözhetetlen feladat. Nemcsak gazdaságosabb, hanem egyszerűbb is egy partner tudását használni, mint saját erőforrást építeni. Szakértőgárdánk kivételesen nagy, fejlett elemzőrendszereivel több szervezet biztonságát képes biztosítani, az IT-biztonsági harctéren szerzett edzettségük pedig kivételes. A technikai hátterünk folyamatos napra készen tartása, a mintegy negyvenféle különböző biztonsági eszköz kiépítése, folyamatos frissítése és üzemeltetése olyan tapasztalat, amellyel garantálni tudjuk ügyfeleinknek a kívánt eredményt.
Támadások gyors elhárítása
Amikor egy szervezet IT-rendszerét támadás éri, az első reakciója általában a bizonytalanság, ami a tapasztalatok hiányából fakad, holott lényeges, hogy a szervezet szakszerűen és a leggyorsabban kezdjen az incidens elhárításához. Ezzel korlátozza az adatvesztést és megelőzi a szervezet működésképtelenségig terjedő kockázatát.
Erre egy olyan gyors reagálású, készenléti egység a megoldás, amely a behatolás észlelését követően azonnal a helyszínen terem, elhárítja a veszélyt, gondoskodik a védelem megerősítéséről és a károk minimalizálásáról.
Ezt kínálja a Magyar Telekom IT-biztonsági szolgáltatása akár olyan vállalatok számára is, amelyek a támadás detektálása előtt még nem álltak kapcsolatban a digitális szolgáltatóval.
A szolgáltatás újdonsága egyfelől az elmúlt 20 évben hatékonyan kezelt krízisek széles tapasztalati bázisára, valamint a specialisták szerteágazó szakértelmére épülő operativitás és a 7/24-es ingyenesen hívható elérhetőség (+36 1 481 9911), másrészt az a tény, hogy incidens esetén azon ügyfelek számára is igénybe vehető, akik korábban nem álltak kapcsolatban a Telekommal.
További kérdésed van a szolgáltatással kapcsolatban?
Vedd fel a kapcsolatot szakértékesítő kollégáinkkal!