TÁMOGATÁSI ÉS SZAKÉRTŐI SZOLGÁLTATÁSOK
Irodai informatikai rendszerek támogatása
Központi desktop menedzsment támogatása, bevezetése
- Központi desktop menedzsment rendszer telepítése és beállítása.
- Hardver és szoftver riportok készítése a felügyelt kliens eszközökről és a telepített alkalmazásokról.
- Alkalmazások központi terítése a kliens eszközökre, központi szabályok alkalmazása a klienseken, operációs rendszerek központi frissítése.
- Alkalmazások központi terítése az adott desktop menedzsment rendszerhez tartozó valamennyi kliens eszközre.
- Felhasználók rögzítése/ módosítása/ tiltása/ törlése AD/ Azure AD és Microsoft365 rendszerekben.
- Jogosultságok kezelése (hozzáadás, módosítás, törlés) AD/ Azure AD és Microsoft365 rendszerekben.
- Jelszó reset.
Helpdesk szolgáltatás
- Bejelentések fogadása, megválaszolása, ticketek rögzítése, továbbítása megoldók felé, ticket életútjának és SLA- jának nyomonkövetése , indokolt esetben hierarchikus eszkalációk indítása, megoldás, ticket zárás.
- A szolgáltatás a felhasználói incidensek, kérések és változáskérések fogadására, a felhasználói kapcsolattartásra kialakított elektronikus kommunikációs csatorna rendelkezésre bocsátását jelenti. A szolgáltatás a vonatkozó ticketek rögzítésén túlmenően nem tartalmaz aktív közreműködést a felhasználói bejelentések kezelésében.
- Az alapszolgáltatás rendes munkaidőre terjed ki, munkanapokon 9:00 órától 17:00 óráig történő személyes ügyfélszolgálati közreműködést jelent. Munkaidőn túli szolgáltatás igénybevételére külön megállapodás köthető.
- A szolgáltatás része személyes közreműködés nélküli hibabejelentő felület biztosítása is.
Service Desk szolgáltatás
- Standard irodai eszközök (PC, Laptop), Windows operációs rendszerek és irodai szoftverek telepítése, törlése és beállítása, illetve első körös hiba diagnosztika.
- A szolgáltatás a felhasználói incidensek, kérések és változáskérések fogadására, a felhasználói kapcsolattartásra kialakított elektronikus kommunikációs csatorna rendelkezésre bocsátását jelenti. A szolgáltatás az Ügyfél által biztosított ismert hibák jegyzéke és az általa feltöltött hibaelhárítási útmutatók végrehajtását jelenti, további hibakeresést vagy beállítások elvégzését – a vonatkozó igények rögzítésén túlmenően – nem tartalmazza.
- Az alapszolgáltatás rendes munkaidőre terjed ki, munkanapokon 9:00 órától 17:00 óráig történő személyes ügyfélszolgálati közreműködést jelent. Munkaidőn túli szolgáltatás igénybevételére külön megállapodás köthető.
- A szolgáltatás része személyes közreműködés nélküli hibabejelentő felület biztosítása is.
Eseti desktop támogatás
Időszakos, vagy eseti desktop támogatás biztosítása. Eszköz üzemeltetési tevékenységek: kiadás, visszavétel, telepítés, beállítás, telephelyen belüli mozgatás, selejtezés. Telepítő image-ek létrehozása és naprakészen tartása igény esetén szenior specialista biztosítása.
Helyszíni desktop támogatás
Dedikált desktop support specialista biztosítása eszköz üzemeltetési és felhasználó támogatási tevékenységek elvégzésére: kiadás, visszavétel, telepítés, beállítás, telephelyen belüli mozgatás, selejtezés. Telepítő image-ek létrehozása és naprakészen tartása igény esetén szenior specialista biztosítása.
Implementációs, üzemeltetésmenedzsment és szolgáltatásmenedzsment szolgáltatás
Mérnöki implementációs és üzemeltetési szolgáltatás
Mérnöki kompetencia és erőforrás biztosítása az adatközponti környezetből biztosított vagy ügyfél telephelyén üzemelő rendszerek és szolgáltatási komponensek implementációs, migrációs, támogatási és üzemeltetési feladatainak ellátásához.
Dokumentáció készítés
Az Ügyfél igényei alapján a létesítési és/vagy üzemeltetési fázisban felmerülő dokumentációk elkészítése, mint rendszertervek, rendszerdokumentációk (infrastruktúra elemek, kapcsolataik, függőségek), szoftver/alkalmazás logikai struktúra dokumentáció, ügyfél folyamatok és kapcsolataik, kiszervezett folyamatok infrastruktúra kapcsolatai, szolgáltatás üzemeltetési folyamatok e ljárásrendjeinek tervdokumentációi, kiszervezett szolgáltatásokkal kapcsolatos auditokkal kapcsolatos megfelelőségi felmérés, akciótervek, audit megfelelőségi dokumentációk, feljegyzések készítése, CMS/CMDB tervezése, kezdeti adatokkal feltöltése.
Szolgáltatásmenedzsment szolgáltatás
A szolgáltatási szerződéshez kapcsolódó adminisztratív, irányítási, szervezési és riportolási feladatok biztosítása.
Információbiztonsági és adatvédelmi szakértői szolgáltatások
Virtuális Információbiztonsági Felelős (IBF)
Dedikált szakember biztosítása Információbiztonsági Felelős szerepkörben, akinek fő feladata a jogszabályokban előírt információbiztonsági felelősi feladatok ellátása, így különösen az Érintett Szervezet elektronikus információs rendszereinek biztonsági tervezésének, működtetésének és ellenőrzésének irányítása, valamint a biztonsági osztályba sorolás elvégzése, az információbiztonsági szabályozók felülvizsgálata, továbbfejlesztése, valamint a releváns szállítói szerződések biztonsági szempontú véleményezése.
Virtuális Adatvédelmi tisztviselő (DPO)
Dedikált szakemberbiztosítása adatvédelmi tisztségviselő/DPO szerepkörben, akinek fő feladata a jogszabályokban előírt adatvédelmi tisztviselői feladatok ellátása, így különösen a napi működés során felmerülő adatvédelmi problémák megoldása, a személyes és különleges személyes adatok kezelésének, tárolásának szakmai irányítása, az Érintett Szervezet adatvédelmi tevékenységének ellenőrzése, szakértői közreműködés az adatkezelői tevékenység szabályszerű ellátásában, a felmerülő adatvédelmi panaszok kezelése.
További kérdésed van a szolgáltatással kapcsolatban?
Vedd fel a kapcsolatot szakértékesítő kollégáinkkal!