Telekom OMNI

Hatékony kommunikáció egyszerre több platformon

Egyszerű ügyfélelérés
A Telekom OMNI-val az ügyfelek elérése egyszerű: e-mail, SMS, WhatsApp, Viber és Facebook Messenger csatornákon keresztül szólíthatod meg a címzettjeidüzeneteken keresztül. Ha sikertelen a kézbesítés, beállítható SMS-es tartalék üzenet, amely automatikusan célba ér.
Kiegészítő funkciók
A Telekom OMNI mögött kiegészítő funkciók segítenek a hatékonyságban. Többek közt validálhatod címzettjeid e-mail címének helyességét ,valamint elérhetsz a címzettjeidről bizonyos adatokat a „People modul” segítségével,amely segít a megfelelő csatornát kiválasztani az üzenetküldéskor.
Könnyen használható webes felület
Minden egy helyen: könnyen kezelhető, webes felületenkeresztül tervezheted és küldheted el az üzeneteidet. Itt pillanatok alatt összerakhatod a flow-kat, és indíthatod a kampányokat is, valamint eléred a „People modul” által biztosított ügyfélprofil-adatbázist.
Egyszerű integráció
A webes felület számos ismert, külső platformmal összeköthető egyszerűen, néhány kattintással. Ezen felül az összes funkció elérhető és használható API-n keresztül is, így könnyedén integrálhatod a Telekom OMNI-t meglévő, akár saját rendszereidbe. Automatizáld a folyamatokat, és kösd össze a saját alkalmazásaiddal – a lehetőségek tárháza nyitva áll előtted!
Igénybe vehető Telekom OMNI csomagok

Valós idejű üzenetküldési lehetőséget biztosít a beállított internetes (úgynevezett „OTT”) csatornákon keresztül: Viber-en, WhatsApp-on, valamint e-mailben és SMS-ben is. Amennyiben az OTTcsatornán küldött üzenet nem kerül kézbesítésre, abban az esetben a „FailOver” funkció biztosítja az SMS-kénti végződtetést, az erre a célra megadott szöveggel, így növelve a sikeresség esélyét.


A csomag tartalma és funkciói:

Webes platform hozzáférés: Broadcast üzenetküldés

Igénybevehető csatornák: Viber, WhatsApp, E-mail, SMS

People modul hozzáférés: ügyfélprofil-adatbázis

Üzenetküldések kiértékelése, riportok elérése

Minimum igényelhető csatornák száma: 2

Havidíj-és forgalmi alapú árazási logika

A valós idejű üzenetek küldésén felül a marketing kampányok tervezését, lebonyolítását és ezen üzenetek automatikus küldését biztosítja a címzettnek. Egy vizuális szerkesztő felületen tervezhető meg az üzenetfolyam, akár az ügyfelek tevékenysége, akár számos más tényező alapján. Ezek az üzenetfolyamok akár több csatornára is tervezhetők, építőelemek használatával, így biztosítva az omnicsatornás kommunikációt.

A csomag tartalma és funkciói:

Webes platform hozzáférés: Broadcast-és Flow üzenetküldés

People modul hozzáférés: ügyfélprofil-adatbázis

Üzenetküldések és kampányok kiértékelése, riportok elérése

Igénybevehető csatornák: Viber, WhatsApp, E-mail, Facebook Messenger, SMS

Minimum igényelhető csatornák száma: 2

Havidíj, forgalmi-és elérés alapú árazási logika

Üzenetküldés Viberen, SMS FailOver-rel
Üzenetfolyam (Flow) Viberen küldött üzenetre, E-mail és SMS építőelemekkel