Telekom Cloud CC
A Magyar Telekom felhő alapú Contact Center szolgáltatása magas szintű ügyfélkiszolgálást biztosít Ön és cége számára, mely egyesíti a Mesterséges Intelligencia (MI, AI), az IoT és a felhő nyújtotta előnyöket. Érje el az ügyfélkiszolgálás jövőjét szolgáltatásunkkal, mely beruházás nélkül, havidíjas formában nyújt hatékony megoldást.
Telekom Cloud CC Contact Center szolgáltatás a felhőből
Ügyfélelégedettség? – Fontosabb, mint valaha
Biztosítsa ügyfele magas szintű kiszolgálását és használja ki a felhő infrastruktúra, a mesterséges intelligencia (AI) és IoT (Internet of Things) nyújtotta előnyöket a Telekom Contact Center megoldása által! Érje el az ügyfélkiszolgálás jövőjét szolgáltatásunkkal, mely beruházás nélkül, havidíjas formában nyújt hatékony megoldást.
Elégedett dolgozók = kiemelkedő ügyfélélmény
A megfelelő, hatékony rendszerrel támogatott, elkötelezett alkalmazottak közvetlen és pozitív hatással bírnak az ügyfélélményre. A Telekom Cloud CC szolgáltatása ezt nyújtja Ön és vállalkozása számára: sikeres és hatékony ügyfélkiszolgálást pozitív élménnyel egybekötve, kellemes munkavégzést az ügyfeleket kiszolgáló alkalmazottak számára.
Ügyfélkapcsolattartás szabadon – hang, videó, csevegés, üzenetküldés egy kézből
A Telekom Cloud CC szolgáltatása az ügyfelek igénye és kényelme szerint nyújt kommunikációs csatornát a kapcsolatfelvételre. Az ügyfelek felkereshetik az ügyfélszolgálatot telefonon, videóhívásban, chaten vagy akár e-mailen keresztül, lehetővé téve a választás szabadságát. A Telekom Cloud CC szolgáltatás egyesíti az ügyintézők szakértelmét, a Contact Center nyújtotta előnyöket és támogatást, valamint a rendszer integrációja révén az ügyféltörténetbe való betekintést.
AI megoldások az ügyfélkiszolgálásban
A Telekom Cloud CC tökéletesen egyesíti a mesterséges intelligencia és a humán erőforrás nyújtotta előnyöket. Minden olyan emberi beavatkozást nem igénylő munkafolyamat automatizálható, ami a dolgozók mindennapjaiban rutin feladatnak számít. Ennek köszönhetően fokozható a hatékonyság és a gyorsaság, az ügyintézők személyes bevonása pedig egyszerűbben koncentrálható azokra az esetekre melyeknél erre ténylegesen szükség van.
Ha felkeltettük érdeklődését, keressen minket bizalommal az instantCC@telekom.hu email címen, vagy keresse fel kapcsolattartóját!
Partnerek:
A szolgáltatásban partnerünk az Avaya Inc. kommunikációs vállalat.
A Telekom Cloud CC felhő alapú Contact Center megoldásunk kiemelkedő támogatás nyújt a vállalat ügyfélkiszolgálással, ügyfelekkel való kapcsolattartással foglalkozó dolgozói számára.
Elégedett dolgozók – kiemelkedő ügyfélélmény
Az ügyfélkiszolgálásban az ügyfélelégedettség mellett kiemelkedően fontos a Contact Center dolgozók elégedettsége. A megfelelő, hatékony rendszerrel támogatott, elkötelezett alkalmazottak közvetlen és pozitív hatással bírnak az ügyfélélményre. A Telekom Cloud CC szolgáltatása ezt nyújtja Ön és vállalkozása számára: sikeres és hatékony ügyfélkiszolgálást pozitív élménnyel átszőve, kellemes munkavégzést az ügyfeleket kiszolgáló alkalmazottak számára.
Contact Center a felhőből
A Telekom Cloud CC szolgáltatásunk a felhőből nyújtja mindazt, amire egy korszerű, az ügyfélélményt szem előtt tartó vállalatnak szüksége van. A felhő infrastruktúra révén az erőforrások tervezhetők és rugalmasan alakíthatók az üzleti célok szerint, az ügyintézői létszám és a kapcsolódó üzletviteli rendszerek adottságai alapján.
A Telekom Cloud CC szolgáltatás segítségével az informatikai támogatási terület a fizikai rendszerek üzemeltetése és napi problémái helyett az üzleti igényekre fókuszálva tudja kielégíteni a vállalaton belülről érkező, az ügyfélszolgálat által támasztott igényeket, ezáltal elégedett belső ügyfeleket tudhat magáénak.
Partnerek
A szolgáltatásban partnerünk az Avaya Inc. kommunikációs vállalat.