Mobil-előfizetéssel kapcsolatos hibák bejelentése

A legtöbb probléma a készülék beállításokkal vagy újraindítással megoldható, előfordul azonban olyan hálózati vagy lefedettségi probléma, amit csak annak bejelentése után tudunk orvosolni.

Mindenkivel előfordul, hogy olyan hibát észlel, melyet néhány egyszerű hibaelhárítási lépéssel saját maga is meg tud javítani. Kérjük, hogy mielőtt ügyfélszolgálatunkat vagy a szervizt felkeresnéd, végezz el néhány ellenőrzést, így időt spórolhatsz meg!

Az ügyfélszolgálaton bejelentheted az alábbi problémákat a szolgáltatással kapcsolatban:

  • hívásindítási vagy -fogadási hiba
  • SMS küldési hiba
  • lefedettségi probléma
  • mobilinternet kapcsolódási probléma
ico_mobil-84.svg

Összegyűjtöttük neked azokat a hasznos tippeket, melyek segíthetnek.

További segítséget az alábbi elérhetőségeken találsz

Ha a hibaelhárítási lépések után is tapasztalható a mobilszolgáltatás hibája, kérjük, hogy jelezd észrevételedet a 1414-es telefonszámunkon (4.4. menüpontban), ahol munkatársaink azonnal elindítják a probléma kivizsgálását.

Továbbá ajánljuk figyelmedbe a Telekom Fórumot is, ahol bátran kérdezhetsz a közösség tagjaitól, szakértőitől, illetve saját tapasztalataidat és tudásodat is megoszthatod.

Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.