Akkor már csak egy kattintásra vagy.
Akkor kattints ide: telekomtvgo.hu
Ha tableten vagy mobilon néznéd, akkor töltsd le a Telekom TV GO mobilalkalmazást.
A Telekom TV GO használata néhány egyszerű lépésben elvégezhető regisztrációhoz, illetve szerződéskötéshez kötött, melyet itt érsz el.
A szolgáltatás igénybevételéhez Telekom fiók szükséges, mely
létrehozható a regisztráció/szerződéskötés során.
Bővebben a Telekom fiókról.
Ha már rendelkezel Telekom fiókkal,
lépj be vele.
Belépek
A Telekom TV GO használatához megfelelő internet kapcsolatra van szükséged. A szolgáltatás adatforgalmat generál, csökkenti a meglévő net csomagban foglalt adatkeretet, ha korlátos a díjcsomagod.
*A Telekom TV GO szolgáltatás igénybevételéhez továbbá megfelelő, támogatott eszköz szükséges. A szolgáltatást külföldön a belföldi használathoz képest eltérően lehet elérni. Egyes műsorok elérése korlátozott lehet. További igénybevételi feltételeket a Telekom TV GO Felhasználási Feltételei tartalmaznak itt
Tekintsd meg csatornakiosztásunkat!
Termék tulajdonságok.
Termék tulajdonságok.
A Telekom TV GO ügyféloldali kezelésében az alábbi műveletek nem lesznek elérhetőek:
Ezeket átmenetileg üzleteinkben vagy Call Centeren keresztül lehet elintézni. Ez idő alatt a lejátszás változatlanul működik.
Meglévő szolgáltatásaidat ugyanúgy el tudod érni, mint korábban csak a fentebb felsorolt módosítás és lemondás nem lesz elérhető a felületen keresztül, helyette ügyintézőink segítségével lehet végrehajtani ezeket:
A regisztráció átmenetileg nem elérhető a Telekom TV GO oldaláról. Amennyiben regisztrálni szeretnél a szolgáltatásra, ezt átmenetileg ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod elvégezni ügyintézőink segítségével az alábbi lehetőségek közül választva:
Nem, a vendég mód nem lesz elérhető az átmeneti időszakban. Helyette válaszd a díjmentes Közszolgálati csomagot regisztrációd során! Amennyiben korábban regisztráltál vendég módban, ez továbbra is zavartalanul fogod tudni használni.
Csomag módosítás, illetve lemondás átmenetileg ügyfélszolgálatunkon keresztül lehet elvégezni ügyintézőink segítségével az alábbi lehetőségek közül választva:
2024. 03. 13.-tól a tartalmak lejátszására szolgáló felület elérése megváltozott:
a korábbi: player.telekomtvgo.hu helyett
telekomtvgo.hu címen érhető el!
A Telekom TV GO-ban a FilmPremier filmjeit, és előfizetéses szolgáltatásokat érhetsz el, mint a FilmKlub filmcsomag.
Az élő TV-s Telekom TV GO csomagok díja csomagonként eltér, a közszolgálati csatornák például díjmentesen elérhetőek. A szolgáltatás eléréséhez hűségidő nélküli szerződés megkötése szükséges. A számlát utólag küldjük a megadott e-mail címedre, és a Telekom Applikációban (töltsd le itt!) vagy a Telekom honlapján tudod a legegyszerűbben befizetni.
Ha meglévő TV-előfizetés összekapcsolásával regisztrálsz a Telekom TV GO-ra, akkor a tévédíjcsomagodnak megfelelő csomagot díjmentesen élvezheted a Telekom TV GO-n is. Telekom TV és IPTV előfizetők esetén ez a FilmKlub tartalmakra is vonatkozik.
A Telekom TV GO-n is előfizethetsz élő tévécsatornákra. Ez egy online, ún. OTT TV szolgáltatás, melyet nem kell bekötni. Android és iOS rendszerű okostelefonokon applikációval vagy számítógépen (weben) tudod használni. 3 díjcsomagot és 1 külön igényelhető filmcsomagot hoztunk létre, amiből választani lehet:
A csomagok részletes leírását és a hozzájuk tartozó csatornalistát az egyes csomagok részleteinél találod. A támogatott eszközök listáját a Milyen eszközön és böngészőben tudom megnézni? kérdésben találod.
A FilmKlub díjcsomag olyan havi előfizetéses csomagajánlat (1500 Ft/hó), amelynek keretében a csomagban található több, mint 6000 filmet és sorozatot korlátlanul nézheted.
Sikeres regisztrációt követően a Közszolgálati csomag 6 csatornája, számos műsoruk esetén azok archív tévés tartalma is díjmentesen visszanézhető a Telekom TV GO szolgáltatásban. A FilmPremier szolgáltatásban a „Díjmentes műsorok” fül alatt is találsz ingyenesen kölcsönözhető tartalmakat. Viszont további csatornák, vagy a FilmPremieren található több ezer elérhető tartalom megtekintéséhez külön előfizetésre és szerződéskötésre is szükség lesz.
A belépéshez Telekom fiókra és regisztrált Telekom TV GO szolgáltatásra van szükség. Ha sikeresen beléptél a Telekom fiókkal (tehát sikeres volt az azonosítás jelszóval vagy egyszer használatos kóddal), de továbbra sem férsz hozzá az új Telekom TV GO szolgáltatáshoz, regisztrálj itt! Bővebb információért, tekintsd meg a Hogyan regisztrálhatok Telekom TV GO szolgáltatásra? kérdést!
Ha nagyon lassú, rossz minőségű vagy akad a lejátszás, az alábbiakat tanácsoljuk:
A szolgáltatás használata mobileszközökön adatforgalmat generál, de mobilinterneten is igénybe tudod venni a Telekom TV GO szolgáltatásait. De van egy jó hírünk! Ha Magenta1 előfizetőként díjmentes Korlátlan TV és film opciód van, vagy ha új, 2019-es Net 3 GB vagy Net 10 GB mobilnet díjcsomagod van, a Telekom TV GO alkalmazás nem csökkenti a mobiladat-kereted belföldön. Más esetben, egy 90 perces film legjobb Standard Definition (SD, nem HD) minőségben történő lejátszása nagyjából 2 GB adatforgalmat generál. A hálózati adatforgalmazásból származó költségek a szolgáltatás felhasználóját, előfizetőjét terhelik. Mobileszközökön Wi-Fi használatával is nézheted a Telekom TV GO-t, így nem generálsz mobil adatforgalmat.
A Telekom TV GO szolgáltatás számlázása utólagos, a díjfizetés havi elszámolással történik. A Telekom TV GO egy internetes szolgáltatás, így a számlát is elektronikus úton küldjük ki neked. Ha már rendelkezel bármilyen otthoni Telekomos szolgáltatással, és ezt még nem rendelted össze a TV GO szolgáltatással, ez esetben a Telekom TV GO számlád azzal együtt fog érkeznielektronikus úton, befizetni bankkártyával lehet a legkényelmesebben a Telekom Applikációban vagy a Telekom honlapján. Belépési azonosítóként használd a regisztrált e-mail-címed és jelszavad!
Ha bankkártya helyett más módon fizetnél, kérjük, lépj be a Telekom Applikációba vagy a Telekom honlapjára, és töltsd le az adott havi számlát PDF formátumban. A befizetést a számlán található információ alapján a kijelölt postákon vagy banki átutalással (otthoni számlaként) lehetséges. Díjnetes fizetés vagy (otthoni) csoportos beszedési megbízás beállításával is rendezheted számláid.
Eseti díjas kölcsönzések esetén az aktuális havi FilmPremier kölcsönzéseid a havidíjjal együtt kerülnek számlázásra.
Fontos, hogy az IPTV-vevőegységen kikölcsönzött eseti díjas tartalmak a Telekom TV GO-n nem játszhatóak le, azokat külön ki kell kölcsönözni, és ez fordítva is igaz, a Telekom TV GO-n kikölcsönzött tartalmak az IPTV-vevőegységen nem játszhatók le.
A FilmKlub csomagban található filmek kölcsönzésének nincs külön díja, ha előfizetsz a FilmKlub szolgáltatásra.
A felhő alapú szolgáltatásunknak köszönhetően 30 órányi műsort tudsz felvenni és 90 napig nézheted vissza nem csak a Smartboxon, hanem a Telekom TV GO-ban is! A Record&Go Extra kiegészítő elérhető 490 Ft-os havidíjért, ami további 100 óra felvétel lehetőséget ad.
A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: a csatorna elérhető Record&Go szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A felvétel lehetőség az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van. A Telekom TV Record&Go korlátozásokat itt érheted el.
Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak a Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top-box-od helyett Android alapú SmartBox-ra lesz szükséged. Ez azt is jelenti, hogy a Felvétel opcióval felvett tartalmaidat nem fogod tudni megtartani, azok elvesznek! A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top-box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.
5 eszközön lehetsz egyszerre belépve, és 2 eszközön lehetséges egyidejűleg a lejátszás.
Válassz ki egy eszközt, és jelentkeztesd ki!
Jelenleg is folyamatosan dolgozunk újabb eszközök támogatásán. Pillanatnyilag számítógépen a telekomtvgo.hu oldalon, illetve Android és iOS operációs rendszerrel rendelkező telefonon és tableten (kizárólag a Telekom TV GO alkalmazást használva) támogatott a lejátszás.
Igen! Miután beléptél a Beállítások menüben (fogaskerék ikon) tudod bekapcsolni. Állíts be egy 4-jegyű PIN-kódot (jegyezd meg!), és válaszd ki, hogy milyen tartalmak legyenek zároltak. Ha az appot kiskorú is használni fogja, ajánlott a „Nem besorolt tartalmak” zárolása is!
Elfelejtett PIN-kód visszaállításához keresd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es telefonszámon!