Útmutató a Kaon AR1344 eszköz összeszereléséhez

Néhány lépéssel már élvezheted is a szélessávú internetet lakásod minden pontján. Telefonos alkalmazásunkban is találsz ehhez segítséget.

Telekom       Wi-Fi Extra eszköz
Telekom Wi-Fi       Extra eszköz kicsomagolás

Csatlakoztasd Wi-Fi Extra (mesh) eszközödet a modemhez, majd helyezd el megfelelően az otthonodban!

Ez a folyamat körülbelül 30 percet vesz igénybe.

Telekom Wi-Fi Extra       eszköz csatlakoztatása routerhez

1. Csatlakoztasd az eszközödet a Telekom Home Boxhoz (modemhez)

Csatlakoztasd a Telekom Wi-Fi Extra eszközt a dobozában található UTP kábel segítségével a modemhez úgy, hogy a kábelt a Telekom Wi-Fi Extra eszköz LAN1/WAN csatlakozójába dugod.

Az a Telekom Wi-Fi Extra eszköz, amelyiket a modemhez csatlakoztattál, lesz a Wi-Fi Mesh hálózat vezérlője, ez kerül vezérlő módba. Minden további Telekom Wi-Fi Extra készülék, amelyet csatlakoztatsz a Mesh hálózat egy-egy végpontja lesz.

2. Dugd be a konnektorba

Helyezd áram alá a Telekom Wi-Fi Extra eszközt.

Kapcsold be az ON/OFF kapcsolóval, és várd meg, hogy a 2.4G és az 5G LED fények folyamatosan zölden, a WPS LED folyamatosan kéken világítsanak az eszköz előlapján.

Ezzel beállítottad a Mesh vezérlő eszközt.

Telekom Wi-Fi Extra       eszköz áram alá helyezése
Telekom Wi-Fi eszköz       bekacsolása

3. Kapcsold be a következő Telekom Wi-Fi eszközt

A következő lépésekben párosíts további Telekom Wi-Fi Extra készülékeket.

Helyezd a másik Telekom Wi-Fi Extra eszközt a Mesh vezérlőtől kb. 3 méterre (ez még nem a végleges helye lesz, az eszközök párosításáig kell, hogy ilyen távolságban legyenek), majd helyezd áram alá, és kapcsold be az ON/OFF gombbal.

Ez a Wi-Fi Extra eszköz egy Mesh végpont lesz.

4. Üzemeld be a Mesh végpontot

Várd meg, hogy a Mesh végponton a 2.4G és az 5G LED fények folyamatosan zölden világítsanak.

Beüzemelted a Mesh végpontot.

Mesh végpont beüzemelése
Mesh végpont párosítása       vezérlővel

5. Párodítsd a Mesh végpontot a vezérlővel

Most a Mesh vezérlő és a Mesh végpont összepárosítása következik.

Nyomd meg a Mesh vezérlőn a WPS gombot, amíg a WPS LED az előlapon kéken el nem kezd villogni. A WPS gombot ehhez kb. 5 másodpercig kell nyomva tartani. Fontos, hogy a WPS gombot csak a Mesh vezérlőn kell megnyomni! Ekkor a Mesh végponton a WPS LED zölden kezd el villogni. A két eszköz megtalálta egymást.

6. Várd meg, amíg a Mesh eszközök kapcsolódnak

Körülbelül 7-8 percet kell várni, amíg a Mesh eszközök kapcsolódnak egymáshoz.

Ha ez megtörtént, a Mesh végponton a WPS LED egyenletesen zölden fog világítani. Ezzel a Mesh hálózat használatra kész. Most már csak a Mesh végpont helyét kell megtalálni.

Mesh eszközök kapcsolódnak
Mesh végpontok elhelyezése

7. Helyezd el a Mesh végpontot

A Mesh végpontot most vidd a végleges helyére, és ott helyezd áram alá.

Itt már nem kell újra párosítani az eszközöket, csupán győződj meg arról, hogy a 2.4G, 5G LED és a WPS fény folyamatosan zölden világítsanak. Megjegyzés: a Mesh kapcsolat meglétéről a Telekom Wifi Extra (Kaon) mobilalkalmazáson keresztül is lehet tájékozódni.

8. Kapcsold ki a Wi-Fi-t a modemeden

A jobb lefedettség és a zavarmentesebb működés érdekében javasoljuk, hogy a digitális elosztón kapcsold ki a Wi-Fi-t. Így a vezetékes internet a most kialakított Mesh hálózaton fogja szórni a Wi-Fi jelet.

Kapcsold ki a Wi-Fi-t       a routereden
Készen vagy!

Készen vagy!

További Mesh végpont csatlakoztatásakor ugyanezeket a lépéseket kell megismételni a 3. ponttól kezdve. Az alább leírtak szerint a Telekom WiFi Extra (Kaon) mobilalkalmazás segítségével is lehetséges további eszközök csatlakoztatása.

Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50   telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre!

Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.

Áramszünet vagy hiba esetén

Ha azt tapasztalod, hogy nem működik a Wi-Fi, akkor kapcsold ki a modemet és az összes Wi-Fi Extra mesh eszközt. Először a modemet kapcsold be, és várd meg, míg az internet/online led kivilágít. Ez után kapcsold vissza a Mesh vezérlő eszközt, majd az összes többi Mesh eszközt is. Ezzel az újraindítással helyreáll a Mesh hálózat.

Hibakezelés

Áramszünet       esetén