Okoswifi útmutató - Magyar Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Hisense
    • LG
    • Philips
    • Samsung
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Mobilnet + hívás díjcsomagok
    • Csak mobilnet díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • MultiSIM
    • Roaming
    • Számhordozás
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

Útmutató a Kaon AR1344 eszköz összeszereléséhez

Néhány lépéssel már élvezheted is a szélessávú internetet lakásod minden pontján. Telefonos alkalmazásunkban is találsz ehhez segítséget.

Telekom       Wi-Fi Extra eszköz
Telekom Wi-Fi       Extra eszköz kicsomagolás

Csatlakoztasd Wi-Fi Extra (mesh) eszközödet a modemhez, majd helyezd el megfelelően az otthonodban!

Ez a folyamat körülbelül 30 percet vesz igénybe.

Telekom Wi-Fi Extra       eszköz csatlakoztatása routerhez

1. Csatlakoztasd az eszközödet a Telekom Home Boxhoz (modemhez)

Csatlakoztasd a Telekom Wi-Fi Extra eszközt a dobozában található UTP kábel segítségével a modemhez úgy, hogy a kábelt a Telekom Wi-Fi Extra eszköz LAN1/WAN csatlakozójába dugod.

Az a Telekom Wi-Fi Extra eszköz, amelyiket a modemhez csatlakoztattál, lesz a Wi-Fi Mesh hálózat vezérlője, ez kerül vezérlő módba. Minden további Telekom Wi-Fi Extra készülék, amelyet csatlakoztatsz a Mesh hálózat egy-egy végpontja lesz.

2. Dugd be a konnektorba

Helyezd áram alá a Telekom Wi-Fi Extra eszközt.

Kapcsold be az ON/OFF kapcsolóval, és várd meg, hogy a 2.4G és az 5G LED fények folyamatosan zölden, a WPS LED folyamatosan kéken világítsanak az eszköz előlapján.

Ezzel beállítottad a Mesh vezérlő eszközt.

Telekom Wi-Fi Extra       eszköz áram alá helyezése
Telekom Wi-Fi eszköz       bekacsolása

3. Kapcsold be a következő Telekom Wi-Fi eszközt

A következő lépésekben párosíts további Telekom Wi-Fi Extra készülékeket.

Helyezd a másik Telekom Wi-Fi Extra eszközt a Mesh vezérlőtől kb. 3 méterre (ez még nem a végleges helye lesz, az eszközök párosításáig kell, hogy ilyen távolságban legyenek), majd helyezd áram alá, és kapcsold be az ON/OFF gombbal.

Ez a Wi-Fi Extra eszköz egy Mesh végpont lesz.

4. Üzemeld be a Mesh végpontot

Várd meg, hogy a Mesh végponton a 2.4G és az 5G LED fények folyamatosan zölden világítsanak.

Beüzemelted a Mesh végpontot.

Mesh végpont beüzemelése
Mesh végpont párosítása       vezérlővel

5. Párodítsd a Mesh végpontot a vezérlővel

Most a Mesh vezérlő és a Mesh végpont összepárosítása következik.

Nyomd meg a Mesh vezérlőn a WPS gombot, amíg a WPS LED az előlapon kéken el nem kezd villogni. A WPS gombot ehhez kb. 5 másodpercig kell nyomva tartani. Fontos, hogy a WPS gombot csak a Mesh vezérlőn kell megnyomni! Ekkor a Mesh végponton a WPS LED zölden kezd el villogni. A két eszköz megtalálta egymást.

6. Várd meg, amíg a Mesh eszközök kapcsolódnak

Körülbelül 7-8 percet kell várni, amíg a Mesh eszközök kapcsolódnak egymáshoz.

Ha ez megtörtént, a Mesh végponton a WPS LED egyenletesen zölden fog világítani. Ezzel a Mesh hálózat használatra kész. Most már csak a Mesh végpont helyét kell megtalálni.

Mesh eszközök kapcsolódnak
Mesh végpontok elhelyezése

7. Helyezd el a Mesh végpontot

A Mesh végpontot most vidd a végleges helyére, és ott helyezd áram alá.

Itt már nem kell újra párosítani az eszközöket, csupán győződj meg arról, hogy a 2.4G, 5G LED és a WPS fény folyamatosan zölden világítsanak. Megjegyzés: a Mesh kapcsolat meglétéről a Telekom Wifi Extra (Kaon) mobilalkalmazáson keresztül is lehet tájékozódni.

8. Kapcsold ki a Wi-Fi-t a modemeden

A jobb lefedettség és a zavarmentesebb működés érdekében javasoljuk, hogy a digitális elosztón kapcsold ki a Wi-Fi-t. Így a vezetékes internet a most kialakított Mesh hálózaton fogja szórni a Wi-Fi jelet.

Kapcsold ki a Wi-Fi-t       a routereden
Készen vagy!

Készen vagy!

További Mesh végpont csatlakoztatásakor ugyanezeket a lépéseket kell megismételni a 3. ponttól kezdve. Az alább leírtak szerint a Telekom WiFi Extra (Kaon) mobilalkalmazás segítségével is lehetséges további eszközök csatlakoztatása.

Amennyiben eszközeid beüzemelésével kapcsolatban további segítségre lenne szükséged, mindennap 8 és 20 óra között díjmentesen hívható 06-80/40-40-50   telefonszámon szakértőink készséggel állnak rendelkezésedre!

Egyéb ügyfélszolgálati elérhetőségeinkről tájékoztatást itt olvashatsz.

Áramszünet vagy hiba esetén

Ha azt tapasztalod, hogy nem működik a Wi-Fi, akkor kapcsold ki a modemet és az összes Wi-Fi Extra mesh eszközt. Először a modemet kapcsold be, és várd meg, míg az internet/online led kivilágít. Ez után kapcsold vissza a Mesh vezérlő eszközt, majd az összes többi Mesh eszközt is. Ezzel az újraindítással helyreáll a Mesh hálózat.

Hibakezelés

Áramszünet       esetén
Akadálymentes TelekomArra törekszünk, hogy szolgáltatásaink és megoldásaink mindenki számára hozzáférhetőek legyenek.
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek