ELÉRHETŐSÉGEK

Segítünk neked szolgáltatásainkkal és termékeinkkel kapcsolatban. Keress minket!

Tájékoztatás a járványügyi helyzet és a kijárási korlátozás miatti változásokról

postai karantén

A hozzánk beérkező papír alapú módosítási kérések, panaszok és egyéb dokumentumok kötelezően hét napra karanténba kerülnek, így azokat csak a határidő leteltét követően kezdjük el feldolgozni. Kérjük, ügyeiteket online felületeinken vagy a Telekom alkalmazásban intézzétek.

A létesítéssel és hibaelhárítással foglalkozó műszaki kollégáink változatlan feltételekkel végzik munkájukat annak érdekében, hogy a kapcsolattartáshoz, távmunkához, távoktatáshoz a megfelelő feltételeket biztosíthassuk nektek. Kollégáink a megfelelő higiéniai szabályok betartásával dolgoznak. Kérünk titeket, hogy csak nagyon indokolt esetben, feltétlenül személyes jelenlétet igénylő ügyekben hívjátok őket!
Az adott problémától függően sok esetben lehetőség van távoli hibakeresésre és -elhárításra is, ebben a telefonos hibabejelentéssel foglalkozó kollégáink segítenek nektek.
A Telekom alkalmazásban a megújult Segítség és támogatás menüpontban vagy itt a honlapon, a Gyakori kérdésekben személyes találkozó nélkül is választ kaphattok a műszaki jellegű kérdésekre is.
Az is fontos, hogy csak akkor hívjátok és fogadjátok a szerelő kollégákat az otthonotokban, amennyiben senki sem beteg a háztartásban. Vigyázzunk egymásra és azokra akik értünk dolgoznak!

Ügyfeleink és munkatársaink egészségvédelmének érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint a digitális ügyfélszolgálati csatornákat (a weboldal és a Telekom alkalmazás) válasszátok ügyintézésre! Az online intézhető ügyek listáját itt találjátok.
A koronavírus-helyzetre való tekintettel meghosszabbítottuk a Domino előfizetések adategyeztetési határidejét, ezért kérünk titeket, hogy adategyeztetés céljából ne keressék fel a Telekom üzleteket. Amennyiben mégis szeretnétek az adategyeztetést most elvégezni, egyszerűen és gyorsan megtehetitek ezen az oldalon.

Telekom üzleteink változatlan számban nyitva tartanak, 2020. március 17-től visszavonásig délután 15 óráig várunk benneteket, amennyiben halaszthatatlan, feltétlenül személyes megjelenést igénylő ügyet (pl. SIM-kártya cseréje, új előfizetés vagy eszköz vásárlása) kell intéznetek. Üzletterünkben annyi ügyfél tartózkodhat egyszerre, ahány pult van, továbbá arra kérjük kollégáinkat, ügyfeleinket, hogy tartsák be a 1,5 m-es távolságot.

mindaz, aMit elintézhetsz online
Online ügyfélszolgálat

Online ügyfélszolgálat

Honlapunkon néhány perc alatt is elintézheted ügyeidet. Telekom fiókoddal kényelmesen, egyben kezelheted előfizetéseidet.

Részletek
Telekom alkalmazás

Telekom alkalmazás

A Telekom alkalmazás mindig kéznél van a mobilodon, akár útközben is segítségedre lehet.

Részletek
Írj nekünk!

Írj nekünk!

Honlapunkról közvetlenül tudsz üzenetet küldeni kollégáinknak.

Részletek
1414

Telefonos ügyintézés

Telefonos ügyfélszolgálatunk éjjel-nappal várja hívásodat!

Részletek
1777

Domino automata központ

Egyenleginformációhoz és egyéb gyakori ügyek intézéséhez.

Részletek
Üzletkereső

Üzletkereső

Keresd meg egyszerűen a hozzád legközelebbi Telekom üzletet, és foglalj időpontot!

Részletek
Internetes elérhetőségünk

Összes internetes elérhetőségünk

Részletek
Telefonos elérhetőségünk

Összes telefonos elérhetőségünk

Részletek
Személyes ügyintézés

Személyes ügyintézés

Részletek