Miért blokkoltuk ezt a weboldalt?

Mert feltételezhetően rosszindulatú vagy adathalász kódokat tartalmaz.

Miért vagy jogosult erre a szolgáltatásra?

A Netvédelmet otthoni internet díjcsomagod díjmentesen tartalmazza.

Mitől véd meg?

  • Csökkenti a rosszindulatú szoftvereknek és adathalász támadásoknak való kitettség kockázatát.
  • Adataidban, valamint eszközeidben való károkozástól.

De! Nem minősíti a honlapon szereplő szövegek tartalmát, csak olyan biztonsági problémákat jelez, ami veszélyt jelenthet adataidra vagy rendszeredre.

A kiszűrt weboldalt ennek ellenére szeretnéd megnyitni?

Megteheted, a Netvédelem szolgáltatás kikapcsolásával, azonban nem javasolt annak kikapcsolása. 

  • Telekom fiókodban: Otthoni internet/További beállítások részben, vagy a
  • Telekom Applikációban: Ahhoz, hogy ezen a beállításon módosítani tudj a Telekom Applikáció legfrissebb verzióját kell letöltened a telefonodra.

A kikapcsolás következményei:

Megnő az adathalászatnak, rosszindulatú szoftvereknek való kitettséged.

A Telekom Home Box (modem) újraindul, pár percig a modemre csatlakozó eszközök nem fogják elérni az internetet.

A szolgáltatás be- és kikapcsolása:

A teljes folyamat akár 3-4 percig is eltarthat. Kérjük ellenőrizd, hogy a modem újraindulása után az otthoni hálózatodra csatlakoztál.

Netvédelem ki-/be kapcsolása során, kérlek ellenőrizd, hogy a modem újraindult-e, ezt onnan tudod, hogy egy rövid időre megszakad az internetkapcsolat az otthonodban. Amennyiben nem indult újra, kérlek ezt tedd meg manuálisan a modem áramtalanításával.

Meggondoltad magad?

Bármikor visszakapcsolhatod a Netvédelmet a Telekom alkalmazásban vagy a Telekom fiókodba belépve.

Gyakori kérdések