Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Havi díjas SIM-kártya

  • Új hívószám: A havi díjas SIM-mel új Telekom mobilszolgáltatás előfizetést és új hívószámot vásárolsz.
  • Havi számlázás: A költségeket utólag, havonta számlázzuk.
  • Online számla: A számlát honlapunkon is befizetheted kényelmesen, sorban állás nélkül.
  • Mobilinternet: Új SIM-et mobilinternettel is vásárolhatsz táblagépedbe, modembe.
  • Sokféle díjcsomag közül választhatod ki a neked megfelelőt.
  • Bármilyen eszközbe: Modemekhez, riasztókhoz, adattovábbító eszközökhöz is használható.
Rendeld meg online, belépési díj nélkül!

Havi díj: az általad választott díjcsomagtól függ.

  • 1 vagy 2 év hűségnyilatkozat az előfizetésre
  • Díjmentes házhoz szállítás vagy személyes átvétel
megrendelem

Határozatlan idejű szerződéskötés online felületünkön nem lehetséges. Ezzel kapcsolatban érdeklődj Telekom üzleteinkben.