App Store digitális tartalomvásárlás - Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés
APP STORE DIGITÁLIS TARTALOMVÁSÁRLÁS

APP STORE DIGITÁLIS TARTALOMVÁSÁRLÁS

Előnyei

Egyszerű fizetés

Egyszerű fizetés

Vásárlásaid könnyen és egyszerűen intézheted az univerzális egyenleged vagy a mobilszámlád terhére.

Digitális tartalomvásárlás

Digitális tartalomvásárlás

Már az App Store-ban is vásárolhatsz a mobilszámláddal.

Határtalan szórakozás

Határtalan szórakozás

Az App Store a legjobb hely az új appok felfedezéséhez, legyen az játék, munka vagy tanulás.

Hogyan vásárolhatok?

Havidíjas előfizetők

Havidíjas előfizetők

- Havidíjas előfizetőként 20.000 forintos extra egyenleged terhére tudsz vásárolni havonta.

- Amennyiben a vásárlás értéke magasabb, mint a havi extra egyenleged, a feltöltött univerzális egyenleged terhére kezdheted meg a vásárlást.

- Fontos, hogy a két egyenleg nem összevonható egy vásárláson belül.

Domino Fix

Domino előfizetők

- Domino előfizetőként feltöltött univerzális egyenleged terhére – bankkártya adatok megadása nélkül – vásárolhatsz játékokat, alkalmazásokat, könyveket, navigációs megoldásokat vagy akár zenét is az App Store áruházban.

- Új Domino előfizetőink az első egyenlegfeltöltést követően tudják a szolgáltatást igénybe venni.

Digitális termék vásárlására hatályos jogszabályi rendelkezések értelmében az alábbi vásárlási limitekkel van lehetőséged:
15 000 Ft/fizetési művelet, de legfeljebb 90 000 Ft/naptári hónap.





Szolgáltatás használata néhány egyszerű lépésben:

1. Ha még nem rendelkezel Apple ID-val, a következő linken tájékozódhatsz annak létrehozásáról:
https://support.apple.com/hu-hu/HT204316


2. Amennyiben már rendelkezel Apple ID- val és aktiválni szeretnéd a szolgáltatást, a következő lépéseket hajtsd végre:




1

Menj a Beállítások menüpontba és kattints a nevedre;

2

Most válaszd ki az iTunes & App store pontot;

3

Add meg az Apple azonosítód (ID);

4

Válaszd ki az Apple ID megtekintését;

5

Jelentkezz be a Touch/Face ID-val vagy írd be az Apple azonosítót és jelszavadat;

6

Válaszd ki a Fizetési módok kezelése pontot;

7

Válaszd ki a Mobilszolgáltatói számlázás lehetőséget és a Jelen mobiltelefonszám használatát, majd a Kész gombbal lépj tovább;

8

Fiókod mostantól minden jövőbeli vásárlást a mobilszámlád egyenlegére terhel.


3. A vásárlás megkezdése előtt Mobilszolgáltatói számlázásra való jogosultság ellenőrzése a háttérben automatikusan megtörténik.
Amennyiben valamilyen okból a hitelesítés a háttérben nem sikeres, úgy egy - a +36308080014 számról érkező - egyszer használatos jelszó megadásával fogja a rendszer a jogosultságod ellenőrizni.




1

A Fizetési mód hozzáadása pontban válaszd ki a Mobilszolgáltatói számlázást és a Jelen/másik telefonszám használata lehetőséget;

2

Amennyiben érkezik egy megerősítő SMS egy ellenőrző kóddal, úgy írd be ezt a kódot és lépj tovább az Ellenőrzés gombbal;

3

A kód ellenőrzése után visszatérsz a Fiókbeállítások menüpontba;

4

Kész is van!
Már készen állsz arra, hogy Apple szolgáltatásokat vásárolj a mobiltelefon számlád segítségével.


4. Amennyiben már rendelkezel Apple ID -val, és ahhoz bankkártyás fizetést állítottál be korábban, a következő lépésekkel tudod átállítani mobilszolgáltatói számlázásra:




1

A Fizetési mód oldalon válaszd ki a Mobilszolgáltatói számlázást, mint fizetési lehetőséget, majd válaszd a Jelen mobiltelefonszám használata lehetőséget;

2

Kész is van!
Már készen állsz arra, hogy Apple szolgáltatásokat vásárolj a mobiltelefon számlád segítségével.


5. Hogyan tudsz vásárolni az App Store-ban:




1

Válaszd ki az App Store-ban, amit meg szeretnél vásárolni.

2

A kiválasztás után kattints a megvásárolni kívánt alkalmazás árára;

3

A vásárlási tranzakció jóváhagyásához használd a beállított ID-t (Face ID, touch ID, Apple ID). Ezzel tudod jóváhagyni a fizetési tranzakciót;

4

Kész is van!
Az alkalmazás használatra kész.

Gyakran ismételt kérdések


Kit kereshetek, ha panaszom van?

  • Magyar Telekom Ügyfélszolgálatot keresheted az alábbi esetekben:
    Telekom egyenleggel kapcsolatos kérdések
    Szolgáltatás (operator billing) tiltásával/engedélyezésével kapcsolatos ügyintézés
  • Minden egyéb, nem mobilegyenleggel kapcsolatos kérdés kezelője: Apple Ügyfélszolgálat:
    A vásárolt alkalmazás kapcsán felmerülő problémák;
    A vásárolt termék/szolgáltatás kapcsán minőségi, mennyiségi kifogás;
    App Store előfizetés kapcsán ügyintézés;

Visszatérítés kapcsán információ:

  • Amennyiben az App Store-ban vásárolt szolgáltatás kapcsán minőségi, mennyiségi kifogásod van, visszatérítést tudsz kérni a Apple feltételei szerint.

Havi extra egyenleg és univerzális egyenleg kapcsán információk:

  • Domino előfizető csak az univerzális egyenlege terhére tud vásárolni, nem áll rendelkezésére havi extra egyenleg.
  • Havi díjas előfizető esetében az egyenleg felhasználási sorrend kötött, elsődlegesen a havi extra egyenleg kerül felhasználásra amennyiben az ügyfél rendelkezésére áll, utána használhatja fel az univerzális egyenleget, amennyiben rendelkezik feltöltött kerettel.
  • Fontos, hogy nem összevonható a havi extra egyenleg és az univerzális egyenleg. Ha az elsődleges havi extra egyenleg nem fedezi a vásárlást, akkor az univerzális egyenleget a szükséges összeggel kell feltöltenie, hogy fedezze a vásárlás összegét.
  • A Digitális tartalomvásárlás havi extra egyenleg különálló és nem összevonható a Mobilvásárlási havi extra egyenleggel.
  • Új havidíjas előfizetés esetében az első 90 napban csak az univerzális egyenleg használható digitális tartalomvásárlásra.
  • A vásárlásról elektronikus formában a számlát az alkalmazásáruháztól kapod, Telekom havi számlán a befizetési kötelezettség jelenik meg.
  • Amennyiben áfás számlára van szükséged, azt elektronikusan kérhetsz és kaphatsz az App Store-tól az alábbi folyamat szerint:
    https://www.apple.com/hu-edu/shop/help/payments

További információk magyarul az App Store súgójában

Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek