Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!
Ahogy a sajtóban is olvashattátok, a Facebook, a Messenger, az Instagram és a WhatsApp üzenetküldő nem működik. Emiatt Facebook fiókkal az online önkiszolgáló felületünkre nem tudsz belépni, de az egyéb azonosítókkal való belépés zavartalanul működik (pl. telefonszám, e-mail-cím, MT-ügyfélazonosító). A hiba megoldása a Magyar Telekomon kívül áll, kérjük, emiatt ne keressétek ügyfélszolgálatunkat. Megértéseteket köszönjük!

Telefon kényelmi szolgáltatások

Hívószámkijelzés, illetve a kijelzés tiltása

Kíváncsi vagy, hogy ki hív, mielőtt még felemelnéd a kagylót? Vagy nem szeretnéd, ha mások látnák az számodat, amikor telefonálsz? Csak pár mozdulatodba kerül mindezt lehetővé tenni.

  • Kijelzős készülékeden megjelenik a hívó fél telefonszáma
  • Letilthatod hívószámod megjelenítését a hívott oldalon

Hívószámkijelzés

Szolgáltatás díjazása:
Díjmentes

Hívószámkijelzés hívásonkénti tiltása

Szolgáltatás igénybevétele:
1 3 1 vagy * 3 1 * kódok használatával a hívószám tárcsázása előtt

Szolgáltatás díjazása:
Díjmentes

Hívószámkijelzés hívásonkénti engedélyezése

Szolgáltatás igénybevétele:
1 3 0 vagy # 3 1 * kódok használatával a hívószám tárcsázása előtt

Szolgáltatás díjazása:
Díjmentes

Amennyiben a hívó fél telefonszámát szeretnéd látni vezetékes készüléked kijelzőjén, rendeld meg a Hívószámkijelzés szolgáltatást! Bekapcsolás feltételeiért kattints ide. Ha az általad indított hívásnál saját hívószámod küldését inkább letiltanád, ide kattintva tájékozódhatsz.