Record&Go - Telekom lakossági szolgáltatások

Főmenü

Ugrási lehetőségek

  • Ugrás az elsődleges navigációhoz
  • Ugrás az oldal tartalmához

Üzletág választó

  • Kiválasztott üzletágLakossági
  • Kiválasztott üzletágÜzleti
  • Kiválasztott üzletágVállalati megoldások
  • Kiválasztott üzletágNagyker
  • Kiválasztott üzletágRólunk
  • Kiválasztott üzletágKarrier

Elsődleges navigáció

    • Készülékajánlatok
    • Készülékkedvezmény
    • iPhone 16
    • Apple Watch
    • Xiaomi 15 Ultra
    • Samsung Galaxy Ring
    • T Phone 2 5G és T Phone 2 Pro 5G
    • Mobiltelefonok
    • Apple
    • Honor
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Felújított telefonok
    • Tabletek
    • Apple
    • Honor
    • Lenovo
    • Samsung
    • Telekom
    • Xiaomi
    • Tv-készülékek
    • Samsung
    • LG
    • Philips
    • Hisense
    • Sony
    • TCL
    • Okoseszközök
    • Okosórák eSIM-mel
    • Órák, karpántok
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Okoskiegészítők
    • Egyéb termékek
    • Laptopok
    • Játékkonzolok
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hálózati eszközök
    • Tartozékok
    • BrandShop termékek
    • Csomagajánlatok
    • Magenta 1 - mobil és otthoni együtt
    • Telekom Egészség Magenta 1 csomagban
    • TV- és internet előfizetés együtt
    • Több mobil előfizetés együtt
    • Havi díjas mobil
    • Díjcsomagok
    • Eseti netbővítők
    • Számhordozás
    • MultiSIM - egy előfizetés több eszközön
    • Roaming
    • Domino feltöltőkártya
    • Részletek és vásárlás
    • Egyenlegfeltöltés
    • Netbővítők
    • Hangopciók
    • Előnyök
    • Éves adategyeztetés
    • Otthoni internet
    • Díjcsomagok
    • Telekom Okoswifi Rendszer
    • Mi kell a jó nethez?
    • Hálózatfejlesztés
    • TV-szolgáltatás
    • Bemutatjuk a Telekom TV-t
    • Díjcsomagok
    • Csatornakiosztás
    • Extra kiegészítők
    • Telekom TV GO
    • További szolgáltatásaink
    • Otthoni telefon
    • Biztosítások
    • Parkolás, autópálya matrica, lottó
    • Magenta Moments
    • Telekom Hitelkártya
    • Számlaügyek, feltöltés
    • Számlabefizetés
    • Számlaismertető
    • Számlatartozás
    • Számlareklamáció
    • Aktuális egyenleg lekérdezése
    • Domino egyenlegfeltöltés
    • Szolgáltatás módosítás
    • Díjcsomag-módosítás
    • Hűségidő-hosszabbítás
    • Áthelyezés költözéskor
    • Számhordozás
    • Mobil lefedettség
    • Készülékbeállítások
    • Mobiltelefon beállítások
    • Tablet beállítások
    • TV-eszközök beállítása
    • Otthoni internet beállítása
    • Okoswifi beállítása
    • Segítség ügyintézéshez
    • Mit, hol tudsz elintézni?
    • Vásárlás, megrendelés
    • Szállítás és fizetés
    • Szerződés- és adatmódosítás
    • Gyakori kérdések
    • Problémám van
    • Szolgáltatással kapcsolatban
    • Készülékkel kapcsolatban
    • Készülékjavítás mobilfutár kiszállítással
    • Panaszt tennék
    • Számla reklamáció
    • Elérhetőségek
    • Telekom alkalmazás
    • Online ügyfélszolgálat
    • Telefonon - 1414
    • Üzletkereső és időpontfoglalás
    • Hírlevél feliratkozás
    • Telekom Fórum
    • Okosvilág
    • Okos ajánlatok
    • Xiaomi 3D otthon
    • Samsung tokok
    • Apple tokok
    • Okosórák
    • Így válassz okosórát!
    • Okosórák eSIM-mel
    • Aktivitásmérő órák
    • Fitneszkarpántok
    • Gyerek és senior órák
    • Okosélet
    • Egészséges levegő otthon - kisokos
    • Egészség és levegőminőség
    • Kamerák, otthoni biztonság
    • Házimunka okosan
    • Okosvilágítás
    • Szórakozás
    • Játsz okosan! Gaming tippek
    • Játékkonzolok
    • Gamer kiegészítők
    • Fej- és fülhallgatók
    • Hangszórók
    • Tudj meg többet
    • Tudd biztonságban szeretteidet távolból is
    • Okoskamerával az otthon biztonságáért
    • Miért hasznosak az okoskonnektorok
    • Villámgyors közlekedés e‑rollerrel
  • Személyre szabott ajánlatok

    Érdeklődésednek megfelelő készülékajánlatokat mutatunk.

  • Előfizetéseid módosítása

    Módosítsd díjcsomagjaidat vagy kapcsolj be kiegészítőket mobil szolgáltatásaidhoz!

  • Online számlafizetés

    Sosem volt még ennyire egyszerű a számlabefizetés!

Belépés

Keresés

Segíthetünk valamiben?

Keresett kifejezések:

  • Domino adategyeztetés
  • iPhone
  • Samsung telefonok
  • Meghatalmazás szerződéssel kapcsolatos ügyintézéshez
Kosárban található elemek száma 0
A kosarad még üres

Nézd meg, hogy mit tehetnél bele!

  • Akciós ajánlatok
  • Készülékek
  • Mobil díjcsomagok
  • TV szolgáltatás
  • Otthoni internet
Belépés

RECORD&GO

Szabd személyre a tévézést a Telekom TV-n: a Record&Go funkció segítségével rögzíts műsorokat, állítsd meg, tekerd vissza vagy kezd újra az elejétől az élő műsorokat.

A RECORD&GO FUNKCIÓ 3 LEHETŐSÉGET BIZTOSÍT SZÁMODRA A TÉVÉZÉS ÉLMÉNYÉNEK ÚJ SZINTRE EMELÉSÉBEN:

felvetel_recodandgo.svg

Felvételek rögzítése 30 óra időtartamban, max. 90 napos visszanézéssel TV-n, mobilon, tableten, weben

részletek
visszatekeres_recodandgo.svg

Élő adások visszatekerése max. 120 perc erejéig az adott műsorban bármelyik eszközödön

részletek
ujrakezdes_recodandgo.svg

Nézett műsor újraindítása

részletek

Az egyes műsorok esetében a funkciók használata a médiaszolgáltatók engedélyétől függ, amiről többet az egyes funkciók részletes leírásánál találsz.

Ismerd meg a funkció használatát az alábbi videók segítségével!
     

Felvétel funkció

A Telekom TV felhő alapú szolgáltatásban lehetőség van a műsorok, illetve tartalmak legfeljebb 90 napos időtartamú rögzítésére. A felvételeket rögzítését vagy lejátszását nem csak a SmartBox-on, hanem az otthonodtól távol a Telekom TV GO alkalmazásban is bármikor el lehet indítani.

    
Hogyan tudsz felvételt indítani és lejátszani?

Felvételt többféleképpen is indíthatsz:

• A legegyszerűbb, ha a nézett műsoron megnyomod a távirányító felvétel gombját.

• Ha nem az éppen futó műsort szeretnéd rögzíteni, nyisd meg a Műsorújságot a távirányító Guide gombjával, válaszd ki a műsort, és nyomd meg a Felvételt!

   
A funkció használatához fontos, hogy tudd:

• 30 óra felvételt tudsz rögzíteni a felhőbe, függetlenül attól,
hogy SD vagy HD minőségben indítasz felvételt.

• Ha ez nem lenne elegendő, további 100 órát vehetsz fel a Record&Go Extra kiegészítő megrendelésével 490 Ft-os havidíjért. (részletek lejjebb)

• A felvételeket max. 90 napig tárolhatod, utána automatikusan törlődnek. Néhány csatorna vagy műsor esetén a felvételek legfeljebb 30 napig tárolhatók.

• Ha elfogy a tárhelyed, a legrégebben rögzített felvételek automatikusan törlődnek, hogy új műsorokat vehess fel.

• Az automatikus törlést megelőzheted, ha a felvételt megtartásra jelölöd be (a maximum 90 nap figyelembevételével), vagy saját magad törlöd a már nem szükséges felvételeket.

• Nem minden műsor rögzíthető. Erről a műsor információs oldalán és a Műsorújságban is találsz információt.

• Bizonyos csatornáknál a tartalomtulajdonosi engedélyek miatt a felvételek visszajátszása során nem tudsz előretekerni a rögzített műsorban. Részletek


Élő adások visszatekerése

A Record&Go felhő alapú megoldásának előnye, hogy a tartalomtulajdonosi engedélyektől függően a futó műsorokat bármikor visszatekerheted függetlenül attól, hogy azokat már nézted-e korábban.

    
Hogyan állíthatod meg az élő adást vagy tekerhetsz vissza?

• A távirányító tekerés gombjainak vagy nyilak használatával tudsz tekerni a műsorban.

• Egyszeri megnyomásra 10 másodpercet ugrik az időben, folyamatosan nyomva tartva pedig teker.

    
A funkció használatához fontos, hogy tudd:

• A visszatekerés a műsorok Műsorújság kezdő időpontjáig tekerhetőek vissza maximum 120 perc erejéig, de bármelyik eszközödön.

• A funkció néhány csatorna vagy műsor esetében nem elérhető. Bizonyos csatornákon a visszatekert adást nem lehet előre tekerni – az élő TV-re persze bármikor visszaugorhatsz. A tartalomtulajdonosi korlátokról további információt itt érsz el.


Újraindítás

Ha lemaradtál egy műsor kezdetéről és nem akarsz a visszatekeréssel bajlódni, válaszd a műsorok újraindítását, amivel egyből a Műsorújság szerinti kezdő időpontra ugorhatsz.

    
Hogyan kezdheted újra a műsort az elejétől?

• A nézett műsoron nyomd meg az OK gombot,

• Majd válaszd ki az Újrakezd ikont az idővonal alatt.

    
A funkció használatához fontos, hogy tudd:

• A funkció csak az éppen futó műsoroknál elérhető, de nem minden csatornán vagy műsornál.

• Bizonyos csatornákon az újraindítást követően nem tudsz előretekerni, de az élő TV adásra bármikor visszaugorhatsz.

      

HOGYAN VEHETED MEG?

Package-tv.svg

Meglévő TV-csomagod részeként

Ha rendelkezel Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagokkal ez esetben az alap Record&Go funkció elérhető a számodra díjmentesen.

díjmentes

részletek
Recording-option.svg

Record&GO mint kiegészítő

A funkciót meglévő csomagod mellé kiegészítő szolgáltatásként is igénybe veheted havidíjért ha nincs Telekom TV L vagy L+HBO Max csomagod.

690 Ft/hó

részletek
TV-Asterisk.svg

Record&GO Extra mint kiegészítő

Plusz 100 órányi tárhelyet biztosítunk a felvételre engedélyezett tartalmaidnak. A Record&Go funkció igénybevétele után érhető el további díjért cserébe.

490 Ft/hó

részletek
csatorna-lista_record.png

RECORD&GO CSATORNALISTA LETÖLTÉSE

A csatornák és azon belül a műsorok rögzíthetősége tartalomtulajdonosi engedélytől függ, ami műsoronként is eltérhet.

A csatornánként elérhető funkciók ebben a dokumentumban találhatóak.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K vagy Record&Go opciót. Mivel jár a váltás?Meglévő IPTV előfizetésem mellé szeretnék 4K vagy Record&Go opciót.

Amennyiben meglévő IPTV előfizetésed mellé olyan opciókat (pl 4K vagy Record&Go) választasz, amelyek csak a Telekom TV-n érhetők el otthoni internet előfizetésre és a meglévő set-top-box-od helyett Android alapú SmartBox-ra lesz szükséged. Ez azt is jelenti, hogy a Felvétel opcióval felvett tartalmaidat nem fogod tudni megtartani, azok elvesznek! A cserefolyamat lépéseiről részletes tájékoztatást kapsz. A meglévő set-top-box leadására személyes vagy postai úton is lehetőséged lesz a létesítést követő 8 napon belül, díjmentesen. Amennyiben új funkciók nélkül csak TV szolgáltatást szeretnél igénybe venni (vezetékes internet nélkül), akkor hívd az ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon.

Bezárás
Miért vannak korlátozások a Record&Go-nál?Miért vannak korlátozások a Record&Go-nál?

A tartalmak felhőbe való rögzíthetősége a TV csatornák engedélyétől függ. Ezek a jogok a TV-csatornán műsoronként is eltérhetnek (pl: A csatorna elérhető Record&Go szolgáltatásban, azonban egy adott műsora nem rögzíthető). A Record&Go elérhetősége az elektronikus Műsorújságban a műsorok mellett külön-külön jelölve van.

Telekom TV csatornakiosztás

Bezárás
Lépj velünk kapcsolatbaKeress minket chaten, e-mailben, vagy akár telefonon.
ÜzletkeresőKeresd meg a legközelebbi üzletet és foglalj időpontot!
Keress az oldalonTaláld meg gyorsan és egyszerűen az információkat.

© 2025 Magyar Telekom Nyrt.

Jogi tudnivalókÁSZFAdatvédelemFelhívásokHírlevélKözösségi médiaCookie beállításokEnglish
Vissza az oldal tetejére

Hozzájárulás a sütikhez és más hasonló technológiákhoz

A Magyar Telekom weboldala sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használ, amelyek az alkalmazott technológia függvényében adatot tárolnak az eszközödön, vagy onnan adatot gyűjtenek. Kérjük, az alábbi gombok segítségével nyilatkozz arról, hogy az oldal működéséhez szükséges és így mindig bekapcsolt sütiken felül milyen választható sütiket és egyéb megoldásokat használhatunk a weboldalunkon történő böngészésed során.
Sütiket és egyéb nyomon követésre alkalmas megoldásokat használunk az oldalunk megfelelő működésének biztosításához, a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, közösségi média funkciók felkínálásához és az oldalunk látogatottságának elemzéséhez. A működéshez szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal működéséhez és nem lehet kikapcsolni őket a weboldal látogatása során rendszerünkből. A statisztikai, vagy marketing célú sütik segítségével bizonyos esetekben az oldalhasználattal kapcsolatos információkat is megosztjuk hirdetési és elemzési szolgáltatásokat nyújtó partnereinkkel.
Részletes sütitájékoztató/Partnerek